در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

رئال پیشنهادی برای واران دریافت نکرده است

رئیس باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که با وجود انتشار شایعاتی مبنی بر علاقه منچستریونایتد برای خرید رافائل واران مدافع فرانسوی این تیم، هیچ پیشنهاد رسمی به دست مسئولان باشگاه نرسیده است.

پرز گفت: من خبر رفتن واران را در روزنامه‌ها می‌خوانم، اما چیزی در مورد آن نمی‌دانم. من هنوز با واران صحبت نکرده ام. او در جام ملت‌های اروپا حضور دارد و هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد.

بنفیکا به دنبال وینگر لیورپول

بنفیکا در نظردارد هری ویلسون وینگر تیم لیورپول را به خدمت بگیرد. تیم‌های وست بروم و برنتفورد هم از دیگر تیم‌های علاقه مند به خرید این بازیکن تیم ملی ولز هستند. ارزش این بازیکن ۱۲ میلیون پوند اعلام شده و سرخپوشان مرسی ساید آماده انتقال قطعی او هستند.

ویلسون به طور قرضی برای تیم‌های هال سیتی، دربی کانتی و کاردیف بازی کرده و حالا مایل است آنفیلد را ترک کند.

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی منچستر سیتی برای گریلیش

باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد رکورد نقل و انتقالات لیگ جزیره را برای خرید گریلیش ستاره استون ویلا بشکند.

به نوشته‌ "اس پی ان" سیتیزن‌ها در آستانه نهایی کردن قرارداد ۱۰۰ میلیون پوندی این بازیکن هستند.

این مبلغ رکورد جدیدی برای نقل و انتقالات لیگ جزیره خواهد بود. رکورد پیشین ۸۹ میلیون پوند بود که منچستریونایتد سال ۲۰۱۶ برای خرید پل پوگبا پرداخت کرد.

جک در حال حاضر به همراه تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور دارد و روز سه شنبه هفته آینده برابر آلمان در ومبلی به میدان خواهد رفت.

مدیر برنامه‌های گریلیش پیش بینی کرد که این بازیکن ملی پوش تابستان امسال به جمع شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی خواهد پیوست.

مهاجم دانمارکی بارسلونا در این تیم می‌ماند

به گزارش "موندو دیپورتیوو" با وجود شایعه برگشت مارتین بریتویت به انگلیس، مهاجم دانمارکی تصمیم گرفته است در بارسلونا بماند. وستهام از جمله تیم‌هایی است که در نظر دارد این بازیکن دانمارکی را به لیگ انگلیس برگرداند، اما بریتویت تا سال ۲۰۲۴ با بارسا قرارداد دارد و تصمیم دارد در این تیم بماند و برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد.

اسپریتو شانس اول مربیگری در تاتنهام

نونو اسپریتو سرمربی فصل گذشته ولورهمپتون از شانس بالایی برای تصدی سمت سرمربیگری تیم تاتنهام برخوردار است.

به نظر می‌رسید که این مربی در آستانه توافق با باشگاه اورتون باشد، اما تاتنهامی‌ها که هنوز نتوانسته اند جانشینی برای ژوزه مورینیو پیدا کنند حالا نونو اسپریتو را مد نظر دارند.

نونو در پایان فصل گذشته پس از چهار سال ولورهمپتون را ترک کرد. این مربی ۴۷ ساله در هفته‌های اخیر مورد توجه تیم‌های کریستال پالاس و اورتون نیز قرار داشت.

منچستریونایتد همچنان در حال مذاکره با پوگبا

به گزارش "اسکای اسپورتس" باشگاه منچستریونایتد همچنان با پل پوگبا برای تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی در حال مذاکره است. هافبک تیم ملی فرانسه وارد آخرین سال قراردادش شده و درباره او اخبار و گمانه زنی‌های متفاوت و گوناگونی در بازار نقل و انتقالات منتشر می‌شود.

پیشنهاد جدید رم برای ژاکا

باشگاه رم که علاقه مند است گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی آرسنال را به خدمت بگیرد در جدیدترین پیشنهاد خود اعلام آمادگی کرده است که "آمادو دیاوارا" را راهی امارات کند.

با این پیشنهاد، توپچی‌ها وسوسه شده اند و این ستاره سوئیسی ممکن است با ترک امارات راهی پایتخت ایتالیا شود.

رم و آرسنال درباره جزئیات انتقال ژاکا به رم در حال مذاکره هستند و بر سر مبلغ ۱۵ میلیون یورو به توافق رسیده اند و مسئله باقی مانده موضوع پاداش‌‌ها است.

گزینه جدید بارسا در یورو ۲۰۲۰

میکل گارد بازیکن ۲۰ ساله تیم دانمارک و باشگاه سامپدوریا از جمله بازیکنانی است که با درخشش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ مورد توجه تیم بارسلونا قرار گرفته است.

جدایی وین رونی از دربی کانتی

وین رونی ستاره سابق تیم منچستریونایتد و سرمربی فصل گذشته دربی کانتی در صورت سقوط این تیم به رقابت‌های دسته اول انگلیس از این تیم جدا خواهد شد.

دربی کانتی متهم است که از بازیکنان غیرقانونی بهره برده و ممکن است با کسر امتیاز، جریمه شود که در این صورت به لیگ دسته اول سقوط می‌کند. در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد وین‌ رونی این تیم را ترک خواهد کرد.

لینگارد در انتظار تصمیم سانچو

جسی لینگارد هافبک ملی پوش تیم منچستریونایتد در نظر داشت به اولدترافورد برگردد، اما اگر منچستریونایتد سانچو ستاره دورتموند را به خدمت بگیرد، اولویت این ملی پوش انگلیسی تغییر خواهد کرد و در وستهام خواهد ماند.

فاوره پیشنهاد کریستال پالاس را نپذیرفت

به ادعای گاردین، سرمربی سابق دورتموند پیشنهاد سرمربیگری در تیم کریستال پالاس را نپذیرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که قرار است فاوره روز پنجشنبه با قراردادی ۳ ساله راهی کریستال پالاس شود، اما این خبر خبر‌ها تکذیب شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار