در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن  آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

مذاکره کریستال پالاس با فاوره

باشگاه کریستال‌پالاس مذاکراتی را برای استخدام لوسین فاوره سرمربی سابق تیم دورتموند انجام داده است. مذاکره با این مربی ۶۳ ساله تاکنون مثبت بوده است، اما او مورد توجه چندین تیم انگلیسی قرار دارد. سرمربی پیشین کریستال پالاس روی هاجسون بود که در پایان فصل گذشته پس از چهار سال این تیم را ترک کرد.

تمایل چلسی برای گریلیش خرید جدی است

به گزارش فوتبال اینسایدر باشگاه چلسی برای جذب جک گریلیش ستاره ملی‌پوش تیم استون ویلا کاملاً جدی است.

این بازیکن ملی پوش مورد توجه چند تیم بزرگ لیگ برتری از جمله منچستر یونایتد و منچستر سیتی قرار دارد، اما حالا چلسی نیز به طور جدی به صف مشتریان او پیوسته است.

راموس، پاری سن ژرمن را به لیگ جزیره ترجیح می‌دهد

سرخیو راموس مدافع پیشین تیم رئال مادرید ترجیح می‌دهد به جای رفتن به لیگ برتر انگلیس راهی لوشامپیونه و تیم پاری‌سن‌ژرمن شود.

بازیکن فصل گذشته رئال اکنون بازیکن آزاد است و تیم‌های منچستر یونایتد، منچسترسیتی و چلسی خواهان خرید این بازیکن کهنه‌کار هستند.

آرسنال به دنبال خرید ستاره رئال بتیس

باشگاه آرسنال در آستانه خرید گویدو رودریگوئز، هافبک تیم رئال بتیس قرار دارد و تنها مسئله باقی مانده مبلغ نهایی برای انتقال این بازیکن ۲۷ ساله است. 

رودریگوئز در حال حاضر به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا‌آمریکا حضور دارد و گل پیروزی این تیم برابر اروگوئه را به ثمر رساند.

واران خواهان گفت و گو با منچستریونایتد

مدیر برنامه‌های رافائل واران مدافع رئال مادرید خواهان مذاکره با منچستریونایتد شده است. مدافع تیم ملی فرانسه تابستان امسال سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.

رئال، خیمنز را جانشین را راموس می‌کند

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد خوزه ماریا خیمنز مدافع تیم اتلتیکو مادرید را جانشین سرخیو‌راموس بکند.

چالهان اوغلو در آزمایش‌های پزشکی اینترمیلان

چالهان اوغلو در آستانه پیوستن به تیم اینترمیلان قرار دارد و در آزمایش‌های پزشکی این تیم شرکت خواهد کرد. هافبک ترکیه‌ای تیم آث میلان تصمیم دارد به عنوان بازیکن آزاد راهی اینترمیلان شود.

لستر سیتی به دنبال مدافع هافبک سلتیک

باشگاه لسترسیتی در نظر دارد رایان کریستی هافبک تیم سلتیک اسکاتلند را به خدمت بگیرد. برندان راجرز سرمربی لستر یکی از علاقمندان به این بازیکن ۲۶ ساله است.

قرارداد کریستی با سلتیک ماه ژانویه به پایان می‌رسد. تیم نیس فرانسه نیز علاقه‌مند به خرید این بازیکن است و پیشنهاد ۸ میلیون پوندی آن‌ها در ژانویه سال گذشته از سوی سلتیک رد شد.

تمایل اتلتیکو مادرید برای خرید اینسینیه

اینسینیه مهاجم تیم ناپولی مورد توجه تیم اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. سیمئونه پس از خرید رودریگو دی پل مهاجم اودینزه حالا در نظر دارد اینسینه را نیز به فهرست بازیکنان تهاجمی خود اضافه کند.

اینسینیه یک سال دیگر با ناپولی قرارداد دارد و در ۳۵ بازی فصل گذشته سری آ ۱۹ گل به ثمر رساند.

منچستر سیتی آماده پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی برای هری کین

منچستر سیتی که یکی از مشتریان جدی هری کین کاپیتان تیم تاتنهام است تصمیم دارد پیشنهاد رسمی خود را برای خرید این بازیکن به تاتنهام ارائه دهد. کاپیتان ۲۷ ساله تاتنهام در اولویت اصلی خرید پپ گواردیولا قرار دارد. این مربی تصمیم دارد تابستان امسال این مهاجم ملی پوش را به فهرست نفرات خود اضافه کند. البته سیتی هنوز پیشنهاد رسمی خود را ارائه نکرده است.

‏ تلاش یوونتوس برای خرید لوکاتلی

باشگاه یوونتوس در نظر دارد مانوئل لوکاتلی بازیکن ملی‌پوش تیم ساسولو را به خدمت بگیرد و قرار است این هفته مذاکرات رسمی بین دو باشگاه انجام شود. یووه با اطلاع از علاقه تیم‌های انگلیسی برای خرید این مهاجم ایتالیایی سخت در تلاش است پیشنهاد اولیه خود را برای جذب او ارائه دهد.

معاوضه گابریل ژسوس با هری کین

باشگاه منچستر سیتی در نظر دارد به عنوان بخشی از پیشنهاد خرید هری کین کاپیتان تاتنهام، گابریل ژسوس را به این تیم پیشنهاد دهد. ژسوس فصل گذشته پنجمین سال حضور خود در من‌سیتی را پشت سر گذاشت و ۹ گل برای تیمش به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار