مدیر امور آموزشی دانشگاه بیرجند از انجام اقداماتی به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در زمان برگزاری کنکور خبر داد.

خسروی مدیر امور آموزشی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای عوامل اجرایی برگزاری کنکور به منظور رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و تکمیل فرم‌های خود اظهاری برای تشخیص وضعیت سلامت عوامل اجرایی و داوطلبان از جمله اقدامات پیشگیرانه کرونایی برگزاری کنکور امسال است که با توجه به وجود کرونا انجام می شود.

او افزود: بررسی فرم‌های های خود اظهاری از دو روز قبل از زمان برگزاری کنکور در هیئت مرکز بهداشت دانشگاه شروع می‌شود و در صورت مشکوک بودن فردی از عوامل اجرایی برگزاری کنکور، جایگزینی افراد در دستور کار قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید


خسروی ادامه داد: داوطلبان مشکوک به کرونا یا داوطلبانی که یک بار کرونا گرفته اند در اتاق‌های ایزوله آزمون می‌دهند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: ضدعفونی محیط برگزاری کنکور قبل و بعد از هر آزمون، چیدمان صندلی‌ها به صورت استاندارد‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از تجهیزات به منظور کاهش هر چه بیشتر بازرسی‌های بدنی داوطلبان و وجود ماسک و دستکش به اندازه کافی برای تمام افراد از دیگر اقدامات بهداشتی دانشگاه در طول زمان برگزاری کنکور است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار