مجموعه استخر‌های کارگران کرمانشاه در دو بخش آقایان و بانوان عصر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پناه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی تفریحی کارگران گفت : با توجه به اینکه جامعه کارگری ما از حداقل‌های دستمزد برخوردار هستند، تلاش ما این است در همه‌ی استان‌ها چنین مجموعه‌هایی را راه اندازی کنیم.

او گفت : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت ۳۸ پروژه در این حوزه را در ۲۱ استان با اعتبارات جاری به بهره برداری رسانده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات احداث مجموعه استخر‌های کارگران کرمانشاه با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۶ آغاز شده است، گفت: این پروژه در مرحله‌ی پایان سفت کاری به دلیل نبود اعتبار متوقف شد و در سال ۱۳۹۶ با سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه و تصویب مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی، مجددا فعال شد.

حسن عزیزی افزود: ده میلیارد ریال اعتبار تجهیزاتی نیز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص یافت که با جذب آن مجموعه شامل دو استخر مجزا، سالن‌های سونای گرم و خشک، جکوزی، ماساژ، رختکن و بوفه به بهره برداری رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.