اصلانی گفت: ما با تقویت نظارت‌ها و تشکیل تیم‌های تخصصی به دنبال ارتقای سطح خدمات دهی به مردم هستیم و می‌خواهیم به اعتلاء و بالندگی کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اصلانی رئیس سازمان بازرسی استان ایلام در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مسئول نهاد رهبری، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه، از زحمات و تلاش‌های شایسته و ماندگار مجموعه دانشگاه در راستای مقابله با کرونا و خدمت به مردم و بیماران تقدیر نمود و با اشاره به اینکه حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی از باب اینکه به درد و رنج و بیماری مردم رسیدگی می‌کند، همواره مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارند، گفت: قطعاً این خدمتگذاری به جامعه نزد خداوند متعال با اجر و پاداش همراه خواهد بود و به تبع آن نیز مردم از این خدمات دهی احساس رضایت خواهند کرد.

او ادامه داد: بازرسی برای ارتقاء و بالندگی حوزه سلامت در تمامی زوایا و ابعاد، نهایت همکاری و همراهی را خواهد داشت و ان‌شاءالله بتوانیم در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به مردم خدمات بیشتری داشته باشیم.

اصلانی مطرح کرد: ما با تقویت نظارت‌ها و تشکیل تیم‌های تخصصی در این راستا به دنبال ارتقای سطح خدمات دهی به مردم هستیم و می‌خواهیم به اعتلاء و بالندگی کمک کنیم و با این دیدگاه تقویت نظام بازرسی را در اولویت قرار داده ایم.

او اظهار کرد: ما معتقدیم که نباید به دنبال ایجاد و حفظ وضعیت موجود باشیم بلکه باید به فکر رشد و ارتقاء باشیم و خوشبختانه با وجود نیرو‌های تلاش‌گر و جوان در پست‌های مدیریتی دانشگاه علوم‌پزشکی، تعامل ، همراهی و همکاری سازمان بازرسی با این دستگاه خدمت رسان در سطح بالایی قرار دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.