در خرداد ماه ۸۲ هزار و ۱۴۵ تن آهن اسفنجی در فولاد سفیددشت تولید شد که این میزان نسبت به اردیبهشت ماه هزار و ۴۵ تن افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایمان سلیمانی مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: با تولید ۸۲ هزار و ۱۴۵ تن آهن اسفنجی در سومین ماه از فصل بهار، رکورد تولید این محصول در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در اردیبهشت ماه همین سال، به میزان هزار و ۴۵ تن ارتقا یافت.

او افزود: با تولید این میزان محصول در خرداد ماه، علاوه بر ثبت سومین رکورد متوالی در تولید ماهیانه، تولید تجمعی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز به میزان ۱۲ درصد مازاد بر برنامه محقق گردید.


بیشتر بخوانید


سلیمانی همچنین با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز بزرگترین واحد صنعتی استان در ارزیابی سالیانه مجمع امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، کسب این گونه موفقیت‌ها را مرهون تلاش شبانه روزی کارکنان، پیمانکاران، تامین کنندگان و سایر شرکای کسب و کار شرکت دانست.

او با تقدیر از حمایت‌های سهامداران شرکت (فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو) در جهت دستیابی به توفیقات پی در پی این شرکت، برای آغاز تولید تختال در واحد فولادسازی و ریخته گری تا پایان سال جاری ابراز امیدواری کرد.

شرکت فولاد سفیددشت جزو ۷ طرح استانی فولاد و پیشتاز در پیشرفت پروژه فولاد سازی در بین این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار