اورژانس ۱۱۵ بابل در خرداد ماه امسال ۲۵۰۰ ماموریت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل گفت:اورژانس ۱۱۵ بابل درخرداد ماه امسال در مجموع ۲۵۰۰ ماموریت انجام داده که ۹۴۱ ماموریت آن شهری و ۱۵۵۹ ماموریت جاده‌ای بوده است.

او افزود:از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۱۲۱۹بیمار یا مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شده که ۳۸۹ انتقالی به بیمارستان شهری و ۸۳۰انتقالی به بیمارستان جاده‌ای بوده است

دکتر اعلی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در خرداد ماه، گفت: برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴دقیقه بوده است.

او افرود: سازمان اورژانس بابل در این ماه ۵۶۵ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعدا ۱۶۱ ماموریت تصادفی شهری و ۴۰۴ مورد هم جاده‌ای بوده است


دکتر لعلی گفت:بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در خرداد ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۳۳مورد، ماموریت‌های تنفسی با ۸۳مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۷مورد بوده است.


رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: ۹۰۲۳بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در این مدت به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۲۱۰مورد مزاحمت بوده است.

دکتر لعلی گفت: اورژانس بابل در این ماه ۲مورد ماموریت cpr (احیای قلبی تنفسی) موفق داشته است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار