فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت که مبنایی برای تقسیم نیرو‌ها در انتخابات بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرایی ماموریت ها بسیار موفق عمل کرد گفت: با توجه به امکانات و بافت جغرافیایی در کهگیلویه و بویراحمد، نیروی انتظامی در اجرای انتخابات عملکرد مطلوبی از خود بر جای گذاشت.

اشتری با اشاره به زلزله سی سخت گفت: همکاری مردم ، مسئولان و پای کار بودن نیروی انتظامی موجب شد تا از دقایق اولیه امنیت در این منطقه به صورت کامل حاکم شود .

او افزود:اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و مبنایی برای تقسیم نیرو‌ها در انتخابات بود.

او با بیان اینکه امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی بود گفت: اگر هم سوء تفاهم هایی به ویژه در شوراهای شهر به وقوع پیوست با مدیریت خود مسئولان و همکاری مردم برطرف شد.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی از دی ماه پارسال برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخاباتی با کیفیت و امن را در دستور کار قرار داد گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بعد از انتخابات از دست اندرکاران امنیت انتخابات تشکر کرد و این دلگرمی خوبی برای من و همکارانم در سراسر کشور بود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا در شرایط ویژه ای قرار داریم، افزود: اجرای بخش زیادی از مصوبات ستاد کرونا برعهده نیروی انتظامی است.

اشتری با اشاره به اینکه مردم مهمترین سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی هستند گفت: در نظر سنجی های مردمی، نیروی انتظامی به لحاظ خدمات رسانی در جایگاه برتر قرار دارد و این نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی است .

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با بیان اینکه همه تلاش خود برای تامین امکانات مورد نیاز نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد را به کار خواهد گرفت اضافه کرد: مسئولان و خیران نیز ضرورت دارد در این زمینه ما را یاری دهند چرا که بسیاری از پاسگاه ها و کلانتری ها در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند بازسازی و تجهیزات لازم هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.