معرفی مشخصات میان رده جدید سامسونگ Galaxy M۲۲

گوشی هوشمند Galaxy M۲۲ که یک دستگاه میان رده است به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، مدتی پیش برخی مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M۲۲ به بیرون درز کرد. اما اکنون یک گواهینامه FCC تازه ارائه شده است که به ما می‌گوید این تلفن نزدیک به راه اندازی است و از شارژر سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

پیکربندی گوشی هوشمند Galaxy M۲۲

البته نکته‌ای که وجود دارد این است که با توجه به این فهرست، این دستگاه با یک شارژر ۱۵ وات به بازار عرضه می‌شود بنابراین برای استفاده از شارژ سریع باید یک شارژر ۲۵ وات از سامسونگ بخرید. البته این اولین باری نیست که یک سازنده تلفن برای کاهش قیمت تمام شده، گوشی خود را با شارژر کم توان تری ارائه می‌دهد.

تاکنون، سرنخ‌ها حاکی از آن است که Galaxy M۲۲ مانند Galaxy A۲۲ خواهد بود و دارای مشخصات مشابهی از قبیل صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED Infinity-U، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است، فقط شاید باتری آن بزرگتر و حدود ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد، البته هنوز هیچ مدرک معتبری در این مورد وجود ندارد.

معرفی مشخصات میان رده جدید سامسونگ Galaxy M۲۲

همچنین به تازگی سامسونگ مشخصات گوشی هوشمند Galaxy M۳۲ خود را برای بازار هند اعلام کرد. این دستگاه یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری را در کنار نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز قرار داده و از تراشه Mediatek Helio G۸۰ استفاده می‌کند. این گوشی در قسمت جلویی یک حفره برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. صفحه نمایش آن دارای رزولوشن فول اچ دی + است. در سمت راست این گوشی دکمه پاور قرار دارد که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار