بنیاد مستضعفان به مددجویان کمیته امداد آسیب دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۴ میلیارد ریال کمک مالی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۴ تن از مددجویان کمیته امداد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

مبشری افزود: بیناد مستضعفان کشور به منظور حمایت از خانواده‌ های این متوفیان ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به این خانواده‌ ها پرداخت کرده است.

او ارتقای هر چه بیشتر شاخص‌ های بهداشتی مددجویان زیر پوشش را یکی از سر فصل‌های کاری کمیته امداد دانست و افزود: به همین منظور در پارسال حدود ۹ هزار و ۶۰۰ تن از مددجویان ساکن شهر‌های بالای ۲۰ هزار تن در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت استان قرار گرفتند.

مبشری از هزینه ۸۰۰ میلیون ریالی برای برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت و اهدای سبد بهداشتی به بیش از ۲ هزار تن از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان خبر داد و اضافه کرد: همه مددجویان بیمار زیر پوشش کمیته امداد استان از جمله بیماران خاص و سخت العلاج برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی دارای یک پزشک خانواده هستند که از طریق این پزشک به پزشکان متخصص برای ادامه درمان ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.