دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: در اجرای حکم مجرمان حرفه‌ای هیچ ملایمت و نرمی صورت نمی‌گیرد؛ چرا که تامین امنیت مردم بر همه چیز اولویت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: باید تلاش شود ارباب رجوع و به ویژه بزه‌دیدگانی که برای تظلم‌خواهی به دادسرا و واحدهای قضایی مراجعه می‌کنند دچار بزه‌دیدگی ثانویه نشوند و خودمان عامل ایجاد بزه‌دیدگی ثانویه نباشیم. 

او افزود: تکریم ارباب رجوع مورد تاکید رئیس قوه قضائیه و در اولویت قرار دارد و سعی شده است آنچه برای تکریم ارباب رجوع و مراجعان نیاز است رعایت شود، اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.


بیشتر بخوانید


دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: تلاش شده در بحث رسیدگی و تظلم‌خواهی مردم، تشریفات به حداقل برسد و مردم سرگردان بین دادسرا و کلانتری نباشند و فرآیند رسیدگی کوتاه شود.

درودی در ادامه به جمع‌آوری حدود پنج هزار معتاد متجاهر در یک سال گذشته از سطح شهر مشهد اشاره و بیان کرد: مهم‌تر از جمع آوری معتادان متجاهر، تامین زیرساخت‌های نگهداری و درمان و پس از آن نیز اجرای آئین نامه مراقبت‌های بعد از خروج این افراد از مراکز ساماندهی و اشتغال آنهاست.

او تصریح کرد: دادسرا به موضوع ساماندهی کودکان کار در یک سال گذشته ورود جدی داشته است و تلاش شد با همت همه دست اندرکاران، دیگر شاهد کودکان کار در سر چهارراه‌ها نباشیم و این موارد به حداقل رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد: مردم بار دیگر همراهی خود را با نظام نشان دادند و نوبت مسئولان است که با لبیک به خواسته‌های مردم در رفع مشکلات اقدام کنند.

درودی اظهار کرد: در بحث اجرای حکم مجرمان حرفه‌ای هیچ ارفاقی صورت نمی‌گیرد؛ چون برای ما تامین امنیت مردم بر همه چیز اولویت دارد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.