دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: جهت رفاه هر چه بیشتر زائران و مجاوران، همه دستگاه‌ها آمادگی میزبانی از زائران دهه آخر ماه صفر را داشته باشند
 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تاکید بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های استان خراسان رضوی در میزبانی شایسته از زائران دهه آخر ماه صفر گفت: شعب کشیک در ایام پایانی ماه صفر جهت ارائه خدمات قضایی به مردم و بویژه زائرین، در کلیه دادسرا‌های شهرستان‌های استان خراسان رضوی و بویژه مشهد مقدس، فعال خواهد بود.

او تصریح کرد: انتظار می‌رود دسته جات، هیات‌های مذهبی، ایستگاه‌های صلواتی نسبت به رعایت ضوابط امنیتی، بهداشتی، ترافیکی و... اقدام و همکاری لازم را با مقامات انتظامی و امنیتی داشته باشند و شورای هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های مسئول نظارت بر فعالیت آنان را به طور مستمر در دستور کار قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: البته همین انتظار نیز از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان را داریم که همکاری کامل با هیات‌ها و دسته جات و ایستگاه‌های صلواتی را مانند سنوات قبل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:ایستگاه‌های صلواتی مشهد از کیفیت بالایی برخوردار است

درودی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، باید نسبت به ایجاد فضای آیینی متناسب و در شان امام رئوف اقدام نماید.
 
او تصریح کرد: از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی نیز خواسته شده است تمهیدات لازم در خصوص تهیه ناوگان مسافربری جاده‌ای را برای بازگشت زائرین و مسافرین فراهم آورند و در صورت نیاز از هم اکنون از استان‌های مجاور نیز درخواست شود تا به کمک ناوگان جاده‌ای استان خراسان رضوی بیایند تا مشکلی برای بازگشت زائرین به وجود نیاید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: اداره کل فرودگاه‌ها نیز باید به کلیه ایرلاین‌ها اعلام نماید از تأخیر غیرموجه در پرواز‌های خروجی از مشهد پرهیز نمایند، در غیر این صورت با ایرلاین‌های متخلف در چارچوب قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

درودی افزود: امیدواریم همه توفیق خدمت بی منت و صادقانه به زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) را داشته و بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای زائرین امام رئوف باشیم.
 
منبع: میزان
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تمهیدات لازم را برای زائرین فراهم آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.