فرماندار زاهدان گفت: تا زمان وضعیت قرمز کرونا نماز‌های جمعه و جماعت در زاهدان تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر نخعی فرماندار زاهدان  در ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا زاهدان گفت: متاسفانه براساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت نرخ رشد مبتلایان درگیر با ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن را طی روز‌های اخیر شاهد هستیم.

او افزود: طبق مصوبات این نشست تصمیماتی برای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا گرفته شد که بر مبنی آن در ۲ حوزه ادارات و اصناف نظارت و برخورد جدی به جهت صیانت و حفاظت از جان و سلامت شهروندان انجام می‌شود.

فرماندار زاهدان ادامه داد: در حوزه ادارات قرار شد که تیم‌های نظارتی ما به تمامی ادارات مراجعه و حقیقتا هر اداره‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند با آن برخورد شدید شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او تصریح کرد: در حوزه دوم و در خصوص سطح جامعه، اصناف و رفتار‌های اجتماعی مردم نیز طبق دستورالعمل مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد که تمامی تالار‌ها بسته و پارک‌ها تعطیل باشند.

نخعی با بیان اینکه آرامستان‌ها، اصناف و گروه‌های مشاغل یک نیز مشمول محدودیت هستند اظهارداشت: انتظار ما از تمامی اقشار جامعه این است که نسبت به تمهیدات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد جدی داشته تا آمار وحشتناکی که شهرستان درگیر و فشار مضاعف بر روی کادر درمان دارد کاهش یابد.

او با بیان اینکه با هر کسی که بخواهد این وضعیت را تشدید یا در اعمال وظایفش کوتاهی کند هیچ تعارفی نخواهیم داشت گفت: تمامی بازار‌های روز نیز تعطیل خواهد بود و هر جا که بخواهد ذره‌ای تجمع شود تا پایان زمانی که شهرستان به حالت طبیعی و عادی خودش برگردد تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار