نیکبخت گفت: ۸۶ طرح با اعتبار ۳۲۳ میلیارد و ۵۰۲میلیون ریال همزمان با هفته جهاد کشاورزی در سیستان وبلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدعلی نیکبخت رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان  گفت:  طرح‌های کشاورزی در حوزه آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و امور عشایری است که سه هزار و ١٢٨ خانوار روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

او  افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ٣١٠ نفر فرصت شغلی دائم و برای هشت هزار و ۶٨٠ نفر روز شغل موقت ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان عمده برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در استان را برپایی نشست مسوولان مراکز خدمات، برپایی نشست بصیرت افزایی، فرهنگ و مدیریت جهادی، برگزاری جشنواره زردآلوی تفتان، برپایی میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه و مراکز خدمات در مرکز استان و شهرستان ها، ارائه دستاورد‌های بخش کشاورزی در خطبه‌های نماز جمعه توسط مسوولان جهاد کشاورزی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای جهادکشاورزی، دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران و برنامه ورزشی کوه پیمایی برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار