همه بانوان مجرد بالای ۳۵ سال سن ، می‌توانند برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،علیزاده معاون مسکن ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تمام دختران بالای ۳۵ سال که خودسرپرست هستند و  با خانواده زندگی نمی‌کنند و تا به حال این وام را نگرفته اند می‌توانند از تسهیلات اجاره استفاده کنند.

او افزود: ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد آغاز شده است و همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند، اکنون باید منتظر پاسخ استعلام خود باشند.

علیزاده ادامه داد: نظام بانکی باید با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا هماهنگ باشد و طبق مصوبه ستاد به همه زنان مجرد بالای ۳۵ سال وام اجاره را پرداخت کند.

معاون مسکن ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه به مردان سرپرست خانوار که به دلیل فوت همسر، طلاق و متارکه مجرد هستند هم وام اجاره تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: در واقع استثنایی برای زنان مجرد بالای ۳۵ سال در ثبت نام «مسکن ملی» و «وام ودیعه» وجود دارد؛ بر این اساس برای خانم‌های سرپرست خانوار یا خانم‌های خودسرپرست این استثنا وجود دارد که با ۳۵ سال سن بتوانند از تسهیلات ودیعه اجاره و همچنین از امکانات طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند.

او عنوان کرد: متقاضیان همچنین باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند وچنانچه تا حداکثر ۲ هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنان اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌شود.

علیزاده اظهار کرد: سال گذشته اولویت پرداخت وام اجاره را برای زنان خودسرپرست و سرپرست خانوار قرار دادیم که تعریف آن با زنان مجرد فرق می‌کند، این مصوبه امسال هم به وقت خود باقی است.

معاون مسکن ساختمان راه و شهرسازی خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: همچنین سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن درشهرستان ما ۲۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید متاهل، سرپرست خانوار یا دختران خودسرپرست بالای ۳۵ سال باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۰۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
این چه تبعیض مسخره ایه که گذاشتید بین دختر و پسر برا چی دختران مجرد بالای ۳۵ سال باید صاحب خونه بشن ولی پسران مجرد نه ؟؟ اونی که از ۱۸ سالگی میفرستنش سرکار پسره اونی که میخوره و میخوابه خواستگار رد میکنه دختره اون که دو سال عمرش تو سربازی پسره
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۹:۲۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدایا.....خداوندا ما را از شر مدیران و مسولان بی خرد رها کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
آقا یه فکری کنید که دختران ازدواج کنند...مثلا وام بدون بهره بدید به دخترای بالای 35 اگر ازدواج کنند....
یا به پسرانی که با دختران بالای 30 ازدواج کنند ، تشویقی بدید
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۰۹:۲۶ ۰۲ تير ۱۴۰۰
بی عقل ازدواج کنی که آقا بالاسر داشته باشی... مجردی عشقه... احسنت به این تصمیم دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۲ تير ۱۴۰۰
باشه چشم از فردا می گیم همشون برن ازدواج کنن....من با امکانات وزندگی نتونستم تا حالا یکیرو پیدا کنم دلت خوشهههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
پسرا خونه مامانشون بمونن، وام مسکن میخوان برا چی!!! لابد مسئولان به فکر جیب پسرا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
پسران چی؟