رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون کرونا ۱۱ هزار دز واکسن در نهاوند تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌احسان خویشوند رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای شروح طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف، برای بیش از ۱۰ هزار نفر از گروه‌های سنی اعلام شده در مرحله اول واکسن تزریق شده است.

اوافزود: به منظور اجرای طرح واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده ۱۱مرکز شامل چهار مرکز در سطح شهر نهاوند و هفت مرکز نیز در مراکز بخش‌ها و مناطق روستا‌های بزرگ ایجاد شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: تاکنون علاوه بر اجرای واکسیناسیون برای گروه‌های سنی ۷۵ و ۸۰ سال به بالا حدود ۶۵ درصد گروه سنی ۷۰ سال به بالا نیز از این خدمات برخوردار شده‌اند.

خویشوند با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون فاز اول واکسیناسیون برای اکثر افراد واجد شرایط اجرا شده است، گفت:در حال حاضر به دلیل نبود واکسن واکسیناسیون متوقف شده که آمادگی داریم به محض دریافت واکسن ادامه طرح را انجام دهیم.

او با بیان اینکه در صورت دریافت واکسن، واکسیناسیون برای افرادی که تاریخ اجرای مرحله دوم آن‌ها فرا رسیده اجرا خواهد شد گفت: افرادی که تا کنون دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند به محض دریافت سهمیه شهرستان تزریق دوز دوم واکسن از طریق ارسال پیامک برای آن‌ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.