نسخه نویسی الکترونیکی در بسیاری از بیمارستان‌ها و شبکه‌های استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر نسخه نویسی الکترونیکی در بسیاری از بیمارستان‌ها و شبکه‌ها در حال انجام است.

او گفت : نسخه نویسی الکترونیکی یک تکلیف قانونی است و در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که قابل حل است و ما باید کم کم نواقص آن را بر طرف کنیم.

مرادی افزود : مراکزی که هنوز در این زمینه اقدامی صورت نگرفته یا اجرای آن به کندی پیش میرود در حال پیگیری هستند. در برخی بیمارستان‌ها نیز هنوز نسخه نویسی الکترونیکی تا کنون انجام نشده که مشکلات آن‌ها در دست بررسی است.

او افزود : در راستای اجرای مطلوب این امر مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه ها، دانشگاه و بیمه‌ها باید به عنوان یک سیستم واحد عمل کرذه، در کنار یکدیگر باشیم و علاوه بر توجه به قوانین باید به یک سمت و سو برویم.

مرادی ادامه داد: هدف ما از این جلسه این است که پیشرفت نسخه نویسی به خوبی انجام شود، ما تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می‌گیریم، بیمه‌ها نیز لازم است برای اجرای سریع‌تر و بهتر نسخه نویسی الکترونیکی نواقص را برطرف کنند.

او افزود: نکته قابل توجه این است که در اجرایی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیکی آموزش خیلی اهمیت دارد و نماینده بیمه‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری به مطب‌ها نواقص را حل کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.