معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، از توزیع ۶۶ هزار و ۴۵۴ تن نهاده دامی در سه ماه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماه نخست امسال ۶۶ هزار و ۴۵۴ تن نهاده دامی در استان توزیع شد.

او افزود: این میزان نهاده‌های دامی توزیعی در استان به مقدار ۱۸ هزار و ۱۳۱ تن کنجاله سویا، مقدار ۳۳ هزار و ۱۶۹ تن ذرت و ۱۵ هزار و ۱۵۴ تن جو با قیمت مصوب دولتی بین دامداران، واحد‌های طیور، کارخانجات تولید خوراک آبزیان و خوراک دام استان توزیع شد.


بیشتر بخوانید


مردانی هدف از توزیع این نهاد‌ها را رفع نیاز دامداران و مرغداران و کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دام و طیور در استان عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۸ هزار تن نهاده دامی بین مرغداران چهارمحال و بختیاری توزیع شد، اظهار داشت: این میزان نهاده دامی با قیمت مصوب از طریق سیستم بازار گاه بین مرغداران استان توزیع شد

مردانی به توزیع نهاده دامی به صورت خوراک آماده اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۷ هزارتن خوراک دام تولید شد

او اضافه کرد:تحویل نهاده به صورت خوراک دام سبب آنالیز جیره غذایی مناسب و صرفه‌جویی در هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار