مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ۳۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند از یک کارگاه استخراج ارز دیجیتال دریکی از مناطق اطراف شهر قزوین مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد اعزام و در بازرسی ازمحل مورد نظر ۲۴ دستگاه بیت کوین قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تجهیزات کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: شهروندان برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۵۳ خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: به منظور پاسخ به مطالبات مردمی و ادامه طرح‌های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز از نظر وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت یک هفته در سطح شهرقزوین با همکاری کوپ و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اجرا شد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در این طرح ۱۷ کیلو و ۶۶۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۵۳ نفر معتاد و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه جرائم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران اعلام کنند.

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودرو پژو ۴۰۵ آن را به منزل خود در شهرستان "سیرجان" استان کرمان منتقل کرده است.

سردار علی ابراهیمی افزود: بدون درنگ موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به مخفیگاه متهم اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچی، ۲۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق کابل برق با شگرد تغییر چهره در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرستان البرز که موجب خسارت مالی قابل توجهی به لوازم خانگی شهروندان و تاسیسات اداره برق شده بود کار گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و آثار باقیمانده از جرم به چندین نفر از افراد سابقه دار در این خصوص مشکوک و اقدام به کنترل آن‌ها کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: همزمان با اقدامات کارآگاهان پلیس آگاهی واحد‌های گشتی این شهرستان با گشت زنی هدفمند و فعال در سطح حوزه سارق مذکور را در حین سرقت رویت و سریعا در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: پس از انتقال سارق به مقر انتظامی، بلافاصله تحقیقات پلیسی در این خصوص شروع شد و متهم بیان داشت که با تغییر چهره اقدام به ۵۰ فقره سرقت در سطح حوزه کرده و کابل‌های سرقتی را به محلی در استان قزوین منتقل و به فروش می‌رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.