مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و پنجم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان گفت: اخیرا تعداد زیادی از شهروندان پیامک‌هایی را با عناوین برنده شدن در قرعه کشی خودرو، بن خرید کالا، ثبت نام واکسن کرونا و موارد دیگر دریافت کرده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

وی افزود: مجرمان با سوء استفاده از موضوعات روزمره مردم، اقدام به ارسال پیامک از سرشماره‌های ثابت و اعتماد آن‌ها را جلب می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین با اشاره به اینکه افراد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شهروندان مبادرت به کلاهبرداری از تعداد کثیری از آن‌ها کرده اند، از مردم خواست به پیامک‌هایی که با عناوین برنده شدن در قرعه‌کشی و مواردی از این‌دست برای آن‌ها ارسال می‌شود اعتنا نکرده و به هیچ عنوان اقدام به برقراری تماس و واریز وجه به حساب‌های اعلامی توسط افراد ناشناس، نکنند.

سرهنگ فرهودی گفت: افرادی که با موضوعات مشابه دچار کلاهبرداری شده‌اند می‌توانند به دفتر خدمات الکترونیک قضایی واقع در محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به طرح شکایت اقدام کنند.

اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران انتظامی شهرستان موفق به دستگیری ۳۵ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش و مقادیری انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده شهرستان تاکستان با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست؛ برای مقابله با عاملان توزیع مواد افیونی که همواره با هدف سودجوئی خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.