بازیگر مشهور پاکستانی برای نجات خود و مادرش دست به دامن عمران خان شد

میرا، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون پاکستان از نخست وزیر پاکستان برای نجات جان مادرش از دست زمین خوار محلی درخواست کمک کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «میرا»، بازیگر زن سرشناس سینما و تلویزیون پاکستان از نخست وزیر این کشور برای حفاظت از جان خود و خانواده اش از دست یک زمین خوار محلی درخواست کمک کرد. میرا پس از تهدید از سوی این زمین خوار محلی نامه‌ای به عمران خان نوشته و از او درخواست کمک کرده است.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده میرا در گفتگو با «اکسپرس تریبون» با چشمانی اشک آلود از ربوده شدن مادرش توسط این زمین خوار محلی پرده بر می‌دارد. او به اکسپرس تریبون گفت: «من توسط میان شهید محمود، یک زمین خوار محلی که با موافقت خانواده ام زمین ما را اجاره کرده بود مورد تهدید قرار گرفته ام. او قصد صاحب شدن تمام زمین ما را دارد. او مادرم را ربوده و از این راه مرا تهدید کرده تا زمین ما را صاحب شود. من دادخواستی را به پلیس لاهور تقدیم کرده ام و از نخست وزیر می‌خواهم به این مشکل من توجه نماید.»


بیشتر بخوانید


میرا که در طول این گفتگو گریه می‌کرد افزود: «من تمام زندگی ام را وقف این کشور کرده ام و حالا منتظر اقدام مناسب دولت در برابر عناصر غاصب اموالم هستم.»

این در حالی است که شخصی که از سوی میرا «میان شهید محمود» نامبرده شده، در مقابل این بازیگر و مادرش را نیز متهم کرده که اقدام به فریب او کرده اند. در شکایتی که این شخص در اداره پلیس لاهور مطرح کرده آمده است: «من ملکی را از مادر میرا خریداری کردم، اما وقتی از «شفقت زهرا» سند ملک را درخواست کردم او سند را به من تحویل نداد.»

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس لاهور در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۲ تير ۱۴۰۰
کاملا معلومه مرده میخواد سر این دوتا زن رو کلاه بذاره! از گریه های صادقانه اش معلومه.
آخرین اخبار