برنامه iOS یوتیوب در حال ارائه قابلیت تصویر در تصویر

ویژگی تصویر در تصویر در برنامه iOS اپل قبل از انتشار سراسری در آمریکا ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، یوتیوب بالاخره یک ویژگی مورد انتظار را برای برنامه آیفون خود ارائه داد. این ویژگی picture-in-picture (PiP) یا تصویر در تصویر نام دارد.

همه مشترکانی که اشتراک دارند به زودی به این قابلیت دسترسی خواهند داشت. یوتیوب اعلام کرده که قصد دارد PiP را برای همه کاربران iOS در ایالات متحده فعال کند.

کاربرد قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب

سخنگوی یوتیوب اظهار داشت: "تصویر در تصویر به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلم های یوتیوب را در یک مینی پلیر کوچک تماشا کنند در حالی که همزمان در خارج از این برنامه در حال فعالیت هستند. قصد داریم PiP را برای همه کاربران iOS در ایالات متحده راه اندازی کنیم. "

برنامه iOS یوتیوب در حال ارائه قابلیت تصویر در تصویر

اپل سال گذشته PiP را به عنوان بخشی از iOS 14 وارد آیفون کرد. بسیاری از برنامه های پخش ویدئو از این ویژگی پشتیبانی می کنند ، از جمله Netflix ، Twitch ، Amazon Prime Video ، Disney + و Apple TV. البته از سال 2018 قابلیت PiP در اندروید راه اندازی شده است.

برخی از کاربران iOS برای مشاهده یوتیوب از طریق PiP راه حل هایی را پیدا کرده اند. بعضی اوقات از طریق وب سایت یوتیوب کار کرده است و برخی از افراد از طریق میانبرها به آن دسترسی پیدا کرده اند. YouTube جدول زمانی برای انتشار PiP را فاش نکرده است ، اما در نهایت دیگر به این راه حل ها نیازی نخواهید داشت.

همچنین قبلا در پلتفرم یوتیوب انواع خاصی از تبلیغات که در بالای صفحه اصلی نشان داده می‌شد که از این به بعد مجاز نخواهد بود. تبلیغاتی از جمله تبلیغات خاص سیاسی و همچنین تبلیغات مربوط به قمار، الکل و مواد مخدر، اکنون دیگر در تبلیغات بالای صفحه اصلی یوتیوب، نمایش داده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار