مسئولان استان مرکزی از مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده و پرشور در استان مرکزی برگزار شد و مردم با حضور ۴۹ درصدی برگی زرین برکارنامه خودشان افزودند؛در همین راستا مسئولان استان مرکزی برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات از مردم تشکر کردند.

آیت الله دری نمایند، ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی با قدردان از حضور اقشار مختلف مردم این استان در انتخابات تقدیر و بیان کرد: برنده این حماسه ماندگار مردم هستند و امید می‌رود منتخبان با تعهد و توانمندی گام‌های بلندی در راستای توسعه و عزت کشور بردارند.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان با تحریم و تبلیغات سوء فشار مضاعفی را برای دلسردی مردم از حضور در انتخابات داشتند اما، ملت بصیر، انقلابی و دشمن شناس ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی بار دیگر با حضور معنادار و آگاهانه در پای صندوق‌های رای معادلات دشمن را برهم زده و نشان دادند که بر روی ارمان‌های انقلاب اسلامی تاکید دارند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم با قدر دانی از مردم این مشارکت را کم نظیر عنوان و بیان کرد: توجه به مشکلات اجتماعی اقتصادی و کرونا که بر زندگی مردم سایه افکنده این حجم از مشارکت برای ما ارزش بالایی داشت که به جرات می‌توان گفت در شرایط عادی این حضور، بیش از ۹۰ درصد ارزش دارد.

علیرضا نظری رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و دیگر نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی هم از حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قدر دانی کرد و گفت: با پایان انتخابات، فصل همدلی و همکاری آغاز شده است.

آیت الله اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و رئیس سابق مجمع تقریب مذاهب اسلامی هم با صدور بیانیه از مردم استان مرکزی برای خلق حماسه انتخابات ۲۸ خرداد تشکر کرد.

رخ مشارکت مردم استان مرکزی در انتخابات با ۵۳۷ هزارو ۵۸۵ نفر شرکت کننده ۴۹ درصد بوده است که ۴۹ درصد شرکت کنندگان خانم و ۵۱ درصد آقا و از نظر سنی بیشترین فراوانی مربوط به سنین ۳۵ تا ۴۵ سال بودند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.