بندری گفت: روند تجمیع آرای انتخابات شورای شهر در این شهرستان با دقت کامل در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: روند تجمیع آرای انتخابات شورای شهر در این شهرستان با دقت کامل در حال انجام است و شرایط این شهرستان به دلیل تعداد شهر‌های زیر مجموعه و تعدد صندوق‌های آرای با دیگر شهرستان‌ها متفاوت است.

او افزود: از طرفی نیز نهایت دقت در شمارش آراء برای رعایت حقوق نامزدها و مردم برای فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان بسیار حائز اهمیت است و اجازه تضییع کوچک‌ترین حقی از هیچ نامزدی را نخواهیم داد.

بندری با بیان اینکه به همین جهت تجمیع آراء که با دقت و حساسیت ویژه و خاص در حال انجام است مقداری به طول انجامیده و این روند همچنان ادامه دارد، افزود: از سوی دیگر بر اساس روال قانونی کار، ابتدا باید شمارش و تجمیع آراء ریاست جمهوری انجام میشد که این موضوع نیز بر طولانی شدن روند تجمیع آراء انتخابات شورای شهر تأثیر گذاشت.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: بنابراین مردم به شایعات و اخبار و آمار‌ها و اسامی ناصحیح و غیر دقیق منتشر شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند و اخبار رسمی و موثق را از طریق اخبار و اطلاعیه‌های رسمی فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان دنبال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم و نامزداها این اطمینان را داشته باشند که روند تجمیع آراء با نهایت دقت، ظرافت و حساسیت در حال انجام است و به زودی با اتمام کار و قطعی شدن نتایج، موضوع و نتیجه از طریق اطلاعیه رسمی به سمع و نظر عموم شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.