جمعی از مسئولان با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدر دانی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از مسئولان خوزستان با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد قدر دانی کردند.

پنبه دانه پور فرماندار شوشتر با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد قدر دانی کرد.

متن این پیامه به شرح ذیل است:

مردم ولایی و شهید پرور شوشتر این بار نیز همچون دوره‌های گذشته با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت ارزشمند خود در انتخابات، در تعیین سرنوشت خود در سطح ملی و محلی نقش آفرینی کردند.

اینجانب به عنوان خادم مردم فهیم و قدرشناس شهرستان شوشتر بر خود فرض می‌دانم ضمن قدر دانی از این حضور پررنگ، از کلیه اعضای شورای تامین، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روحانیت معزز، عوامل و هیات اجرایی، نظارت و بازرسی، شورای نگهبان، نیرو‌های انتظامی، بسیج، تیپ ۴۵ و سربازان گمنام امام زمان (عج)، دستگاه قضایی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، نهاد‌ها، معتمدان و دیگر عزیزانی که که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

همچنین به منتخبین مردم در این انتخابات تبریک عرض می‌نمایم و برای دیگر عزیزانی که با حضور خود باعث شور و نشاط انتخاباتی شدند، آرزو سلامتی و موفقیت در دیگر عرصه‌ها را خواستارم.

پیام تشکر امام جمعه هندیجان به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰

سیدعبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با صدور پیامی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از مردم قدردانی کرد.

در این پیام آماده است:

سلام و درود خدا بر امام راحل و شهدای والامقام علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی که این روز‌ها بسیار از یاد و نام و روح بلندش مدد گرفتیم؛ و سلام و درود بر ملت عزیز و بزرگ ایران که بار دیگر حماسه آفرید و با هوشمندی و شناخت صحیح موقعیت و تحت رهبری حکیمانه آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به میدان آمد و امید واهی دشمنان نظام را به یاس و ناامیدی مبدل نمود.

بدون شک خلق این حماسه عظیم در این مقطع حساس و تاریخی تقابل جبهه حق و باطل، موجبات رضایتمندی خدای متعال و حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم آورد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم شرکت کننده در انتخابات و سایر کاندیدا‌های محترم و همه عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و بیدارگران سیاسی اجتماعی، این موفقیت بزرگ را به رهبر عزیزمان و همه مردم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تقدیر از حضور مردم و مدافعان سلامت در انتخابات

ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مردم و مدافعان سلامت جهت مشارکت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 حضور پرافتخار ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری از دفتر وفاداری مردم به انقلاب و جمهوری اسلامی بود. مردم ایران به رغم تحریم انتخابات توسط برخی جریان‌های معاند، با حضور چشمگیر و امیدآفرین در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفریدند. این حضور لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری بوده است.

 ان شاءالله این عمل دینی، سیاسی و مردمی و حضور پرشور شما مورد رضایت باری تعالی خواهد بود.

اینجانب به نوبه خود به عنوان عضوی از جامعه مدافعان سلامت، خلق حماسه مشارکت در انتخابات را به همه مردم ایران و نیز مدافعان سلامت تبریک می‌گویم و سربلندی و سرافرازی ملت ایران و از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

تقدیر از نیروهای تامین امنیت انتخابات

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از تمامی نیرو‌های انتظامی، نظامی و بسیجی، فرمانداری، ادارات و سایر نهاد‌ها جهت تامین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

او ضمن عرض تبریک به رئیس جمهور منتخب، حضور باشکوه مردم عزیز ایران اسلامی پای صندوق‌های رای را نشان از تعهد آنان به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.