مدیر کاروان زیر سایه خورشید اعزامی به البرز گفت: بیش از یک میلیون بسته معیشتی توسط خادمان آستان قدس رضوی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد نیرومند، مدیر کاروان زیر سایه خورشید اعزامی به البرز با بیان این که  خادمان حرم رضوی و آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از یک میلیون بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر کشور توزیع کرده اند، گفت: برنامه‌های دهه کرامت چهاردمین جشنواره زیر سایه خورشید از امروز ۲۹ خرداد ماه آغاز می شود و تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

او با بیان این که در چهاردهمین کاروان زیر سایه خورشید هشت نفر از خادمان حرم رضوی در برنامه‌های دهه کرامت در البرز حضور یافته اند، افزود: ۲ نفر از این خادمان، مُبَلغ هستند و این خادمان به ۲ گروه تقسیم می‌شوند و به سراسر استان و ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف می روند و همچنین در جمع مردمی، خانواده شهدا و جانبازان حضور پیدا می کنند.

او افزود: جشن مردمی دهه کرامت روز سه شنبه همزمان با روز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) حصارک کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ر .  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.