رئیس بسیج سازندگی البرز گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی همزمان با ایام دهه کرامت، در سراسر البرز بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ پاسدار مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی البرز در حاشیه برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که در مصلای بزرگ شهرستان کرج برگزار شد، گفت: مجموعه سپاه استان و قرارگاه مواسات به مناسبت دهه کرامت، برنامه‌ کمک‌های مومنانه را در قالب‌های مختلف اجرا می‌کند.

 رئیس بسیج سازندگی البرز  با بیان این که یکی از این برنامه‌ها تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا است، افزود: در اجرای مرحله سیزدهم این رزمایش ۲۵ هزار بسته معیشتی تهیه شده است و تا پایان دهه کرامت در سراسر استان بین آسیب دیدگان توزیع می‌شود.

طیران با اشاره به این که سبد حمایتی ما در قالب برنامه کمک‌های مومنانه بزرگتر شده است، گفت: یکی دیگر از اقدامات این برنامه ساخت خانه محروم است که با تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان منعقد شده مقرر شده که نهضت ساخت مسکن محرومان روستایی امسال رقم زده شود.

او افزود:  در مرحله اول ساخت مسکن محرومان ۴۰ خانه و در مرحله دوم ۳۰۰ خانه محروم احداث و تحویل افراد مورد نظر داده خواهد شد.

رئیس بسیج سازندگی البرز با بیان این که بنا داریم این رزمایش به مناسبت‌های مختلف تا پایان سال ادامه پیدا کند، گفت: با واکسن‌های تولیدی داخلی این بیماری به زودی کنترل شود، ولی این رزمایش تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

طیران افزود: آزادسازی زندانیان و کمک‌های آموزشی و توانمندسازی دانش آموزان در ایام امتحانات و کنکور از دیگر اقدامات طرح کمک‌های مومنانه است.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.