سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، در خصوص برنامه لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی بازی سوپر جام بین تیم های پرسپولیس و تراکتور برگزار شد. این ۲ تیم فردا در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد. برنامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال را تا هفته بیست و هفتم اعلام کرده ایم و  برنامه ۳ هفته پایانی را نیز در همین هفته منتشر خواهیم کرد.

او ادامه داد: به صورت قانونی  باید ۲ هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود، اما برخی تیم ها از ما درخواست داشته اند که ۳ هفته پایانی مسابقات را به صورت همزمان برگزار کنیم  و کمیته مسابقات در حال بررسی این درخواست است.  

او درباره تعطیلی لیگ برتر و لطمه خوردن بعضی از تیم‌ها از این بابت، بیان کرد: تعطیلی در مسابقات لیگ برتر حتما به تیم‌هایی که در کورس قهرمانی و یا در خطر سقوط از لیگ برتر هستند، آسیب خواهد زد. این وقفه ها در برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل درخواست فیفا مبنی بر برگزاری متمرکز مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و برنامه  ای اف سی که دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را متمرکز برگزار کرد، به سازمان لیگ تحمیل شد. امیدوارم در فصل آینده  لیگ برتر مسابقات فیفا و‌ ای اف سی در تاریخ مشخصی برگزار شوند تا ما هم لیگ برتر را  بدون وقفه برگزار کنیم.

مهدی درباره برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال در شهریور ماه گفت: در شهریور ماه لیگ تعطیل است و ما باید به فکر مسابقات تیم ملی در دور بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی در مهرماه و ماه‌های دیگر باشیم. باید بر اساس این بازی‌ها لیگ برتر را برگزار کنیم و مطمئنا  موفقیت تیم ملی برای ما بسیار مهم است.

او در خصوص عملکرد اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: من از لحاظ فنی در جایگاهی نیستم که در خصوص عملکرد دراگان اسکوچیچ  نظر بدهم؛ اما باید از او تشکر کنم که علی رغم نگرانی که همه داشتیم که تیم ملی در این ۴ بازی نمی‌تواند همه امتیازات را کسب کند، اما تیم با شایستگی تمام هر ۴ بازی خود را برد. امیدوارم او سرمربی تیم ملی باشد، اما نظر اصلی در این خصوص را  شخص رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار