گروسی گفت:برای نیرو‌های فعال انتخابات فردا به‌عنوان ماموریت کاری محاسبه می‌شود و می‌توانند سر کار حاضر نشوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد رضا گروسی،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم جمعه شب در ستاد انتخابات قم طی گفت و گویی اظهار کرد: چون زمان برگزاری  انتخابات ممکن است تا پاسی از شب طول بکشد، برای آن دسته از اداراتی که نیرو‌های خود را برای انتخابات گسیل کرده اند، فردا شنبه بر اساس بخش‌نامه‌ای که وصول خواهد شد، به‌عنوان ماموریت کاری محاسبه می‌شود، و می‌توانند سر کار حاضر نشوند.

او افزود: ۲۲ هزار نیروی انسانی اعم از نیرو‌های انتظامی، امنیتی و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و همچنین کسانی که در سر صندوق‌ها در شعبه‌های اخذ رای حضور دارند، برای برگزاری  انتخابات در قم در حال فعالیت هستند.

گروسی همچنین با اشاره به‌فناوری استفاده شده در برگزاری انتخابات گفت: ما سه انتخابات را برگزار می‌کنیم، که انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به‌صورت تمام الکترونیک است و قم یکی از ۲۴ شهری است که انتخابات شورا‌ها در آن الکترونیک برگزار می‌شود.

او افزود: انتخابات‌های میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری نیز به‌صورت نیمه الکترونیک است، که در تلاش هستیم مردم به‌راحتی رای خود را بدهند و حماسه دیگری را بیافرینند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار