رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از شرکت در انتخابات گفت:مردم با حضور حداکثری خاری بر چشم دشمنان باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از انداختن رای خود گفت: حضور همراه با مسئولیت و تهعد مردم در پای صندوق‌های رای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها و انتخابات مجلس خبرگان  را تبریک می‌گویم.

او افزود: امروز ما در یک جبهه بزرگ قرار داریم جبهه‌ای در مقابل تمام صفوف دشمنان، اگر آن روز احساس می‌کردیم که در دفاع مقدس جانانه شرکت می‌کنیم و از نثار جانمان دریغ نمی‌کردیم؛ امروز هم اینجا جبهه جهاد  رویارویی با دشمنان است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: آن روز با گلوله ها، موشک ها، خمپاره‌ها و هواپیما‌ها ما را مورد بمباران قرار می‌دادند امروز با ماهواره هایشان، بوق‌های تبلیغاتیشان، تا مردم را از حضور در این جهاد مقدس مایوس کنند، اما کور خوانده اند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به گذشت بیش از ۴۲ سال از انقلاب و فراز و فرود بسیار آن گفت: الان هم مردم ما دچار مشکلات اقتصادی هستند، اما قرار نیست این مشکلات، اراده محکم مردم ما را در هم بریزد و تسلیم خواست دشمن بشویم.

او افزود: مردم  ایران بدانید که اگر امروز یک لحظه غفلت کنیم دشمن برنده است و ما همه بازنده ایم اگر نمی‌خواهیم دشمن شادمان شود امروز تک تکتان از پیر و جوان، زن و مرد با همه شرایط سختی که دارید و ما با تمام وجود با شما همدردی می‌کنیم در این انتخابات حضور به هم رسانید و هر کسی را که تحقیق کرده ایم به آن رای بدهید، اما آن چه برای رهبر معظم انقلاب اهمیت دارد حضور حداکثری شما مردم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار