دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به تمدید زمان رای گیری گفت: زمان رای گیری در شهر‌ها و روستا‌های استان تا ساعت ۲۴ تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی محمدزاده دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به تداوم روند برگزاری انتخابات  گفت:طبق اعلام وزارت کشور و موافقت شورای نگهبان زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و در صورت نیاز با نظر وزارت کشور تمدید می‌شود.

انتخابات امروز از ساعت هفت صبح آغاز شده است و بر اساس اعلام وزرات کشور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه قابل تمدید است.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تبریز به صورت کاملا الکترونیکی بوده و در ۷۰۰ شعبه با ۲ هزار و ۸۰۰ صندوق الکترونیکی برگزار می‌شود.

رای‌گیری در آذربایجان شرقی در سه هزار و ۵۲۱ شعبه اخذ رای استان انجام می‌شود و بر اساس اعلام سامانه ملی ثبت احوال، سه میلیون و ۴۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن هستند.

امروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و ماندران همچنین میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"، "تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه"، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار