نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شرکت در انتخابات را ضامن امنیت کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با بیان اینکه مشارکت کمتر در انتخابات باعث می‌شود دشمن احساس پیروزی کند تاکید کرد: با رای دادن امنیت کشور را تضمین می‌کنیم.

او مردم را بزرگترین برنده انتخابات دانست و گفت: باید بعد از انتخابات از حرف‌هایی که مردم را دلسرد می‌کند پرهیز کرد.

او با بیان اینکه طرفداران نامزد‌های پیروز موفقیتشان را از طرف خدا بدانند افزود: طرفداران سایر نامزد‌ها هم احساس خسارت نکنند چرا که نقش زیادی در این انتخابات داشتند و حضور نامزد‌ها بزرگترین کمک برای رقابت انتخاباتی بود.

خطیب نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب هر کس که باشد، رئیس جمهور تمام ملت است خاطرنشان کرد: این دو ماه تا آغاز کار رئیس جمهور منتخب فرصت خوبی است که با نخبگان گفت و شنود برقرار شود.

او افزود: رئیس جمهور باید عدالت را برقرار کرده و از الان در خصوص آمادگی مقابله با فساد و توطئه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به سقوط نتانیاهو گفت: نتانیاهو یک تندرو متعصبی بود که باتمام توان و نیرنگ ۱۲ سال بر منصب نخست وزیری با سیاست‌های نابخرد خود چیزی جز خونریزی و ترور و ناامنی فراهم نیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به وقفه ایجاد شده در برخی شعب رای گیری که باعث ناراحتی مردم شد گفت: باید دستگاه نظارت موضوع را بررسی کند و در اولین فرصت واقعیت را در این زمینه اطلاع رسانی کند و اگر عمدی در کار بود برخورد شود.

او افزود: ماه‌های آینده ماه‌های سخت تری برای اسرائیل خواهد بود واکنون دولت غاصب اسرائیل باید علاوه بر کابوس مقابله با مقاومت در رویای آرامش داخلی نیز به سر ببرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار