دادستان کل کشور در بازدید از وزارت کشور گفت: نباید فراموش کنیم که شهدای بزرگوار بسیاری در راستای امنیت و استقلال این کشور جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در بازدید از وزارت کشور گفت: به همه دست‌اندرکاران امر مهم انتخابات تبریک عرض می کنم و به مردمی که تا این لحظه پای صندوق های رای بودند دست مریزاد می گویم و امیدوارم افرادی هم که تا الان حضور پیدا نکردند از این فرصت استفاده کنند و تا پایان فرصت رای گیری پای صندوق ها حضور یافته و دِین خود را به شهدا ادا کنند.

او ادامه داد: ما نباید فراموش کنیم که شهدای بزرگوار بسیاری در راستای امنیت و استقلال این کشور جان خود را فدا کردند و ما باید پاسدار خون این عزیزان باشیم و گله هایی هم که در مسائل کشور دیده می شود، انشالله با مطالبات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: اهمیت حضور در انتخابات همین مقدار بس که من فکر نمی کنم در هیچ کجای دنیا انتخاباتی داشته باشیم که انقدر در برابرش بایستند تا مردم در آن حضور پیدا نکنند، خود این امر نشان از اهمیت انتخابات ما دارد و اینکه کشور عزیزما چقدر می تواند از طریق حضور فعال مردم استقلال بیشتری پیدا کند و قطعا مردم به این امر واقف هستند و تا پایان ساعت انتخابات مشارکت را بیش از پیش خواهند کرد.

حجت‌الاسلام منتظری درباره میزان مشارکت مردم بیان کرد: تا به حال خوب بوده و انشالله ساعات باقی مانده بیشتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مسولین چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
جاج اقا // شما که با شهدا و ارواح طیبه در ارتباط هستید // اونا در باره رسیدگی نکردن مسعولین و معیشت مردم و بیکاری جوانها و خصوصی سازی و 27 درصد نزول بانکی حرفی بهتون نزدن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مردم 42 سال است دین خود را ادا می کنند، نمی دانم کسانی که این درخواستها را دارند، چه زمانی می خواهند دین خود را ادا کنند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
هشدار استفاده از احساسات برای مقاصد سیاسی !
آخرین اخبار