قطعاً مردم عزیزمان بدانند که این کشور متعلق به خودشان است و خودشان باید برای آینده شان تصمیم بگیرند که در یک کشور توسعه یافته و پیشرفته زندگی کنند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حسینیه جماران گفت: امروز روز بسیار مهمی برای ۴ سال آینده کشور است. مردم عزیزمان بیش از گذشته در این شرایط حساس داخلی و خارجی بیشتر برای حضور گسترده تر در پای صندوق‌های رای احساس مسئولیت کنند.

واعظی ادامه داد: قطعاً مردم عزیزمان بدانند که این کشور متعلق به خودشان است و خودشان باید برای آینده شان تصمیم بگیرند که در یک کشور توسعه یافته و پیشرفته زندگی کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما دموکراسی را از ۴۰ سال پیش شروع کردیم و گام به گام پیش می رویم که ممکن است نقص هایی داشته باشد، اما هیچ وقت ما نباید با صندوق رای قهر کنیم؛ هیچ وقت نباید از صندوق رای ناامید شویم. ما تا الان در ۴۰ سال گذشته آنچه که به دست آورده‌ایم از صندوق های رای بوده است و لذا من فکر می‌کنم حضور گسترده مردم علامت بسیار خوبی است.

واعظی ادامه داد: از نظر داخلی به این معنا که ما انسجام و وحدت داخلی خود را حفظ کنیم و آن که رئیس‌جمهور می‌شود بیشتر احساس مسئولیت می‌کند برای حل مشکلات و متکی خواهد شد به حمایت مردم برای حل بیشتر مشکلات؛ در ارتباط با مسائل منطقه‌ای این خضور اقتدار ما را نشان می‌دهد، همبستگی ما را نشان می دهد در این شرایط بسیار مهم است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: ما دشمنانی داریم مثل رژیم صهیونیستی و آمریکا که حضور گسترده مردم توطئه آنها را خنثی می‌کند. امیدوار هستم که بعد از این انتخابات موضوعات بین المللی ما حل شود و مردم آینده‌ای بهتر از نظر رفاه و اداره کشور داشته باشند.

واعظی ادامه داد: آخرین تماسی که با وین داشته ام اینکه گام‌های خوبی حتی در این چند روز گذشته برداشته شده و کشورهای پنج به علاوه یک و کشورهای اروپایی و چین و روسیه گفته اند با توجه به گام هایی که برداشته شده امیدوار هستند که انشاالله بتوانیم آنچه که باقیمانده برطرف کنیم و تحریم‌ها برداشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار