استاندار خراسان رضوی دستور اعزام سریع صندوق‌های سیار اخذ رأی به حرم مطهر رضوی را صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با حضور در شعب اخذ رأی حرم مطهر رضوی، ضمن بازدید از شعب اخذ رأی با توجه به استقبال گسترده مردم در شعبات حرم مطهر دستور اعزام سریع صندوق‌های سیار اخذ رأی به این شعب را صادر کرد.
 
استاندار خراسان رضوی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مردم آخرین وضعیت برگزاری روند اخذ رأی از مردم را در این شعب بررسی کرد.
 
محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از تعدادی از شعب واقع در حرم مطهر رضوی گفت: گزارش‌ها حاکی از این است که از ساعات اولیه رأی‌گیری در سطح استان، مردم شریف خراسان رضوی حضور باشکوه و مسئولانه‌ای در پای صندوق‌های رأی داشته‌اند.
 
او انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی، اراده و اقتدار ملی برشمرد و افزود: مردم عزیز استان امروز با انداختن آراء خود در صندوق‌ها در تامین امنیت ملی و سرنوشت کشور در چهار سال آینده نقش آفرینی کرده‌اند.
 
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امیدوارم سایر مردمی که تاکنون به شعب اخذ رای برای شرکت در انتخابات مراجعه نکرده‌اند، در ساعات باقی مانده در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.
 
معتمدیان در خصوص رعایت نکات بهداشتی در شعب اخذ رأی بیان کرد: بر اساس گزارشات رسیده، رای دهندگان و اعضای شعب پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و در همین راستا یک روز قبل از برگزاری انتخابات شعب ضد عفونی شده‌اند.
 
او تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی مسئولیت اجرا و نظارت در انتخابات را بر عهده دارند.
 
انتهای پیام//ف.ب
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار