تقی زاده گفت: از ابتدای صبح و شروع رای گیری تا ساعت ۱۷ امروز ۶۰۰ هزار نفر در استان کرمان تعرفه انتخابات را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تقی زاده، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام اینکه از ابتدای صبح و شروع انتخابات تا ساعت ۱۷ امروز ۶۰۰ هزار نفر در استان کرمان تعرفه انتخابات را دریافت کرده اند گفت:بر این اساس شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان و جیرفت به ترتیب بیشترین تعرفه را مصرف کرده اند.

او افزود:هیچ کمبود تعرفه‌ای در شعب اخذ رأی وجود ندارد و قبل از انتخابات در هر شهرستان بیش از نیاز تعرفه در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت:در بین ۲۳ شهرستان استان کرمان تعدادی از شهرستان‌ها معین هستند و مقداری تعرفه‌ انتخاباتی در آنجا نگهداری می‌شود تا به محض اعلام نیاز  در اختیار شهرستان ها قرار گیرد.

تقی زاده افزود:میزان تعرفه مورد نیاز در استانداری ها، فرمانداری رصد می‌شود و اگر در شعب‌ تعداد تعرفه رو به  پایان باشد از طریق وزارت کشور در اختیار شعبه قرار می گیرد.

او با اشاره به اینکه به محض دریافت تعرفه در شعب اخذ رأی تعداد تعرفه‌های دریافتی ثبت می‌شود بیان کرد:  تاکنون در هیچ شعبه ای تعرفه‌ای تمام نشده است.

تقی زاده با اشاره به این که با خنک شدن هوا در عصر مراکز اخذ رأی هم شلوغ شده اند گفت: ۹۸ شعبه استان کرمان در مناطق صعب العبور قرار دارند که با خودرو‌های کمک دار رأی گیری در حال انجام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار