فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: بی تردید هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ناامید کردن مردم از پیمودن مسیر پرافتخار انقلاب است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با حضور در شعبه اخذ رای گفت: در ایامی که ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی، مهیای خلق حماسه‌ای عظیم، باشکوه و افتخارآفرین در آزمون تاریخی انتخابات ۲۸ خردادماه هستند بیش از هر زمانی مراجعه به سیره و وصیت امام راحل (ره) به ویژه در "پشتیبانی از ولایت فقیه" و "حضور در صحنه" برای صیانت کشور از گزند ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان ضروری است که این مهم سربلندی و پیشرفت میهن عزیز اسلامی را تضمین خواهد کرد.

اوافزود: بی تردید هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنان آمریکای سلطه طلب و صهیونیسم غاصب دلسرد کردن و ناامید کردن مردم از پیمودن مسیر پرافتخار و غرور آفرینی است که چهاردهه با اقتدار پیموده اند.

روح الله ابراهیمی گفت: این مسیر چیزی جزء حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: در این شرایط حساس لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم شهرستان کوهبنان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب خصوصا سردار دل‌ها، دراین میدان سرنوشت ساز قوی‌تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه‌های شوم دشمن بکشند.

اوافزود: با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف و شهید پرور شهرستان کوهبنان دعوت می‌کنم تا بار دیگر با عزم و اراده خود در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار