مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: در این دوره از انتخابات برای نخستین بار شعب جداگانه و مناسب سازی شده اخذ رای ویژه افراد دارای معلولیت و سالمندان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان اظهار داشت: تعیین شعب جداگانه و مناسب سازی شده برای معلولان و سالمندان ابلاغیه کشوری بوده و در این زمینه در استان نیز هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌ها انجام شده و در تمام شهرستان‌های استان شعب اخذ رای ویژه این افراد تعیین شده است.

او افزود: این اقدام در راستای فراهم کردن زمینه حضور افراد توانجو و معلول در پای صندوق‌های اخذ رای بوده و در این زمینه فضا‌ها و شعبی در نظر گرفته شده که بدون مانع و پله و ... بوده و یا حداقل داری رمپ هستند.

مدیرکل بهزیستی کردستان در ادامه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای اضافه کرد: بی شک حضور آگاهانه ملت همیشه در صحنه ایران در این رویداد ملی و سرنوشت ساز، علاوه بر فراهم کردن زمینه پیشرفت استان و کشور موجب نابودی توطئه دشمنان نیز خواهد شد.

او یادآور شد: مردم استان کردستان علی رغم تمام توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان بر علیه نظام و انقلاب همواره در صحنه‌های مختلف حضور گسترده داشته اند و قطعا این بار نیز با حضور آگاهانه شان بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های نظام و انقلاب را به دنیا نشان می‌دهند.

امروز جمعه ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار