حجت الاسلام و المسلمین مرادی انتخابات را یکی از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی دانست و از مردم برای شرکت در این حماسه بزرگ دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی همه آحاد مردم را به شرکت پرشور و حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۴۲ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه برای پایداری این نظام مقدس در همه عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بوده‌اند.

بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. در انتخابات ۲۸ خرداد ماه نیز همچون سال‌های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می‌کند که نهاد‌های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رأی و اراده ملت بزرگ ایران است.

بی شک همه همکاران قضایی، اداری دستگاه قضایی خوزستان و سازمان‌های تابعه همپای اقشار جامعه در این روز بزرگ و سرنوشت ساز در پای صندوق‌های رأی حاضر و رأی خود را پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند ساخت.

دادگستری استان خوزستان از همه مردم ایران در سراسر کشور دعوت می‌کند که امروز جمعه، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند و با مشارکت در این رویداد بزرگ در انتخاب فرد اصلح و افراد کارآمد برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا که برآمده از اراده ملت ایران همراهی کنند.

اقتدار، عزت، سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را در ظل توجه‌های و عنایات حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) را مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.