روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این باشگاه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

۲۸ خردادماه روز خلق حماسه ملی و فراگیر ایرانیان باغیرت و با همت برای مشارکت در سازندگی ایران اسلامی و زدودن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردان آزاده که به پای استقلال و آزادی کشور خویش نشسته اند و با تقدیم شهدا و ایثارگران فراوان به پای آرمان‌های خویش ایستاده اند، است. هجوم تبلیغاتی و رسانه‌ای شبکه‌های معاند و فضای رسانه‌ای دشمن که با مطالبات دروغین بذر یاس و ناامیدی می‌کارند و امنیت پایدار و همبستگی ملی را نشانه گرفته اند، از حرکات بزدلانه دشمنان ایران اسلامی است.

خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در تکریم جان‌فشانی شهیدان سرفراز، فداکاری پیروزمندانه ایثارگران، جهاد مخلصانه جانبازان و مقاومت شرافتمندانه آزادگان و همت پاینده مرد و زن ایرانی، در خلق حماسه بزرگ حضور ، پای صندوق‌های رای حاضر خواهد شد.

همگان را به حضور گسترده در این حماسه جاویدان دعوت می‌کنیم. قدم‌هایتان در مسیر استواری میهن و حضور پای صندوق‌های رای مستحکم و پایدار باد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار