علی اکبری از اجرای طرح حامیان سلامت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روز انتخابات با حضور جوانان عضو هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ،گفت: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب " برای سلامت مردم در هنگام حضور در پای صندوق‌های رای حتما ملاحظه کنند . بایستی به گونه‌ای باشد تا حضور مردم در انتخابات به سلامت جامعه مطلقا صدمه‌ای نزند." جوانان داوطلب در قالب طرح حامیان سلامت ، به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا به رأی‌دهندگان انتخابات ۱۴۰۰ کمک خواهند کرد.

او بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت پذیرفته توسط شعب این جمعیت با فرمانداران شهرستان‌ها، به منظور نظارت بر اجرای نکات بهداشتی ، اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر در شعب اخذ رأی حاضر می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ، بیان کرد: در این طرح ، اعضای جوانان هلال‌ احمر با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ، به پیشگیری از گسترش کرونا کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.