معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: فردا هزار و ۶۰۰ ناظر بهداشتی بر روند برگزاری انتخابات استان نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا فردا هزار و ۶۰۰ نفر از عوامل اجرایی انتخابات که عمدتا نماینده‌ فرمانداران شهرستان‌ها هستند به عنوان ناظرین بهداشتی بر روند بهداشتی انتخابات در شعب أخذ رأی استان نظارت می کنند.

او افزود: دستورالعملی که برای اجرای فرآیند انتخابات طراحی شده شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، داشتن ماسک، داشتن تهویه مناسب و استفاده از نوشت افزار شخصی است که رعایت این موارد توسط ناظرین بهداشتی هر شعبه بررسی می‌شود.

مهدی زاده با اشاره به این که فردا حدود هزار و ۴۰ شعبه اخذ رأی در استان فعال است اظهار کرد: این هزار و ۶۰۰ ناظر بهداشتی برای حضور در شعب اخذ رأی آموزش دیده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: برای اخذ رأی افراد کرونایی بستری در بیمارستان‌های سطح استان شعب سیار با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و داشتن لباس‌های محافظت فردی آماده هستند.

او ادامه داد: افراد کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند می‌توانند برای ارائه آراء خود با فرمانداری یا بخشداری‌ها تماس بگیرند تا یکی از شعب سیار به درب منزل آن‌ها مراجعه کند.

مهدی زاده بیان کرد: در پارک خانواده شهرستان بیرجند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تیم‌های سیار با لباس محافظت فردی برای اخذ رأی افراد کرونایی حضور دارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.