شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر حوزه های علمیه استان، مردم را به حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در بیانیه ای تصریح کرد: حضور پرشور مردم با رهبری امام خمینی(ره) باعث سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد. انقلاب اسلامی ایران همواره پویایی و زنده بودن خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خود باوری یافته است و بر این باور هستیم که هر موفقیتی حاصل شده، هر عزتی که به دست آمده و هر تلاشی که در زمینه‌های علمی، نظامی و اجتماعی که به ثمر نشسته محصول همین اعتقادی است که حضرت روح الله (ره) برای ایران اسلامی به ارمغان گذاشته است.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده بی‌تردید حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد و به‌عنوان عاملی بازدارنده در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی و عامل مؤثری برای امنیت پایدار و حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود.

طلاب و روحانیون و خانواده هایشان نیز همگام با آحاد ملت شریف ایران با حضور گسترده خود در انتخابات ۲۸ خردادماه، حماسه دیگری را برای امروز و فردای میهن اسلامی رقم خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز از همشهریان درخواست حضور حداکثری در این امتحان الهی کرده و از خداوند می خواهد تا مردم بتوانند به وظیفه عقلی، شرعی و ملی خود عمل نموده و با انتخاب افراد واجد شرایط ، امانت را به اهلش بسپارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار