رئیس کمیته فن آوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: شهروندان برای اطلاع از نزدیک‌ترین و خلوت‌ترین شعب اخذ رای به محل استقرار خویش، به سامانه انتخاب ایران مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر شجاعان، رئیس کمیته فن آوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: این سامانه، مناسب‌ترین شعبه‌ها از نظر تراکم افراد در شعبه و مسافت شعبه تا محل حضور رای دهنده را نمایش می‌دهد تا افراد از کوتاه‌ترین مسیر، به شعب خلوت اخذ رأی برسند.

رئیس کمیته فن آوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور افزود: پس از ورود به سامانه مذکور و روشن کردن مکان (Location) تلفن همراه، سه شعبه نزدیک و خلوت؛ در شعاع یک و نیم کیلومتری تعیین و اولویت بندی می‌شود و بر این اساس افراد می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به یکی از نزدیک‌ترین شعبه اخذ رای مراجعه کرده و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

شجاعان گفت: همچنین از قابلیت‌های دیگر این سامانه نمایش اطلاعات نامزد‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا است.

او افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی entekhabiran.moi.ir از قابلیت‌ها و بخش‌های پیش بینی شده در این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.