ستاد استانی مدیریت کرونا در اصفهان تصویب کرد که زمان آزمون‌های روز شنبه ۲۹ خرداد برای دانشجویان فعال در شعبه‌های اخذ رای و ستادهای انتخاباتی تغییر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان اعلام کرد: بر اساس مصوبه شماره پنج جلسه مورخ بیست و پنجم خرداد امسال  ستاد استانی مدیریت کرونا مقرر شد دانشگاه‌های استان همکاری لازم در تغییر زمان برگزاری آزمون‌های پیش بینی شده روز شنبه بیست و نهم خرداد  را برای آن دسته از دانشجویانی که در ستاد‌های انتخابات و شعبه‌های اخذ رای فعالیت می‌کنند، داشته باشند.

بر اساس این گزارش، این مصوبه شامل حال دانشجویانی می‌شود که گواهی مورد تایید از فرمانداری شهرستان‌ها درباره فعالیت در شعبه‌های اخذ رای و ستاد‌های انتخاباتی را داشته باشند.

درحال حاضر غالب امتحانات پایان نیمسال تحصیلی در دانشگاه‌های استان اصفهان به صورت مجازی و الکترونیکی برگزار می‌شود.

اصفهان به عنوان دومین استان دانشگاهی کشور با حدود ۲۱۵ دانشگاه و مرکز آموزش عالی و پژوهشی، ۲۰۰ هزار دانشجو و هفت هزار عضو هیات علمی دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خُبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.