در پی درگذشت مادر شهیدان اسدی، استاندار و فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیام هایی درگذشت وی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در پی آسمانی شدن حورالنساء عرب نژاد، مادر شهیدان حسن، عبدالرضا و حسین اسدی خانوکی علی زینی وند استاندار کرمان و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفتند. 

پیام تسلیت استاندار کرمان 

علی زینی وند،  استاندار کرمان در پی درگذشت مادر شهیدان بزرگوار حسن، عبدالرضا و حسین اسدی خانوکی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

"کُلُّ نفسٍ ذائقةُ المُوت و انّما توفّونَ أُجورکم یوم القیامه"

مادران بزرگوار شهداء، نماد‌های صبر، اقتدار و سرفرازی و مایه عزت و افتخار هستند.

درگذشت الگوی ایثار و صبوری، اسوه اخلاق و مقاومت، مرحومه 'حورالنساء عرب‌نژاد خانوکی' مادر شهیدان حسین، حسن و عبدالرضا اسدی خانوکی موجب تألم و تأثر فراوان شد. او نمونه‌ای از زنان سرفراز دیار کریمان بود که ملت ایران به آن‌ها و فرزندانشان افتخار می‌کند.

این مادر بزرگوار در راه رضای پروردگار، خشنودی اهل بیت (ع) و دفاع از میهن اسلامی، از ناب‌ترین گوهر‌های وجود خود گذشت و سه فرزند رشید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد و اینک روح بلند و ملکوتیش، به فرزندان شهیدش و جمیع شهدا پیوست.

بدون شک عزت امروزمان را مدیون خانواده‌های معزز شهدا هستیم.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان اسدی، بویژه حبیب الله اسدی جانباز و آزاده والامقام و محمد اسدی رزمنده دوران دفاع مقدس، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان خاصه مردم ولایی شهرستان زرند تسلیت عرض کرده، از پروردگار متعال، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش  را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌ کنم.


بیشتر بخوانید: 


پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان 

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در پی عروج ملکوتی حورالنسا عرب نژاد مادر شهیدان اسدی پیام تسلیتی صادر کردند. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاجیه حور النساء عرب نژاد، مادر بزرگوار سه شهید والامقام حسن، حسین و عبدالرضا اسدی موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندانی برومند، موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری برای انقلاب است.

ایشان برای همیشه ماندگار و یقینا الحاق به صالحین هستند.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به بیت مکرم آن بانوی فداکار و مردم شهید پرور دیارکرمان بویژه شهرستان زرند از درگاه ایزد منان برای بازماندگان و وابستگان آن بانوی مومن صبر جزیل خواستاریم.

ان شاء الله روح پاک آن مادر صبور با فرزندان شهیدش محشور و از سفره کرامت و عنایت حضرت معصومه(س)  متنعم شود.

عبدالرضا اسدی اولین فرزند شهید این خانواده یکی از شهدای آزادسازی خرمشهر است که در سال ۱۳۴۵ در شهر دارالعباده خانوک در استان کرمان به دنیا آمد، او در خرداد سال ۱۳۶۱ در منطقه کوشک و در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حسن اسدی دومین شهید خانواده در سال ۱۳۶۲ به اسارت نیرو‌های بعثی در آمد و در اسارت به شهادت رسید.

شهید حسین اسدی خانوکی سومین شهید خانواده در ۲۶ مهر ۱۳۸۸ در زاهدان و در مبارزه با گروه‌های تروریستی دعوت حق را لبیک گفت و به شرف شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار