دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی گفت: مردم همیشه توجه داشته باشند که شرکت یا عدم شرکت در انتخابات به منزله مشارکت یا عدم مشارکت در تعیین سرنوشت خود است.

سید مصطفی موسوی، دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: انتخابات‌ها مهم‌ترین رویداد برای مشارکت مردم در سرنوشت خود است و کشور و مردم باید توجه داشته باشند که شرکت یا عدم شرکت در انتخابات به منزله مشارکت یا عدم مشارکت در تعیین سرنوشت خود و کشور است.

موسوی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال عمر پر برکت خودش، دستاورد‌های چشم گیری داشته، اما کسی منکر مشکلات موجود نیست؛ مشکلاتی که شاید بخشی از آن در اثر تحریم‌های خارجی باشد، اما بخش اعظمش به سوء مدیریت داخلی بر می‌گردد.

موسوی در خصوص اینکه همیشه قبل از هر انتخاباتی برخی تبلیغات می‌گویند رای دادن تاثیری در وضعیت کشور ندارد، گفت: آیا اگر رای ما مردم تاثیری بر قدرت کشور و سرنوشت خودنداشت، برخی افراد و برخی رسانه‌های معاند اینقدر خود را به آب و آتش می زدند و اینقدر هزینه می‌کردند که ما رای ندهیم؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۰
واقعا این چند نفر میتوانستند و میتوانند سرنوشتی تغییر دهند؟ خانه از پایبست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است ....
آخرین اخبار