مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان از راه اندازی پویش "ایران فردا" برای مشارکت و ترغیب خانواده‌ها برای شرکت در انتخابات خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمد عرب مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان گفت: به منظور تشویق مردم به ویژه رای اولی‌ها و حضور حداکثری خانواده‌های آن‌ها پای صندوق‌های رای برای انتخابات ۱۴۰۰، از ظرفیت جوانان و نوجوانان برای افزایش مشارکت استفاده کرده ایم.

او بیان داشت: جشنواره "ایران فردا" عنوان بزرگ‌ترین پویش دانش‌آموزی در خوزستان است که قرار شده در آن، کودکان و نوجوانان در روز انتخابات به همراه پدر، مادر و سایر اعضای خانواده در محل رأی‌گیری حاضر شده و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و دبیرخانه این پویش به قید قرعه به ۱۰۰ دانش‌آموز جوایز نفیسی اهدا می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد عرب با بیان اینکه به ۱۰ دانش‌آموز که بتوانند بیشترین اعضای خانواده را پای صندوق رأی ببرند جایزه‌ای شگفت‌انگیز اهدا خواهد شد، اظهار کرد: زمان ارسال تصاویر به دبیرخانه این پویش از روز رأی‌گیری به مدت ۴ روز است و دانش آموزان می‌توانند از طریق لینک (survey.porsline.ir/s/HR ۵۳ uzg/) تصاویر خود را ارسال کنند.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد در سراسر کشور آغاز می‌شود و ۴ هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات در استان خوزستان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.