نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر طالب پیشرفت و ترقی کشور و شهر و روستای خود هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع رأی اولی‌های با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات سرنوشت ساز گفت: مردم در همه صحنه‌های انقلاب هرکجا احساس نیاز حضور پیدا کنند، حاضر شده‌اند.

او با اشاره به تلاش دشمن برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات و یا کاهش تعداد آن‌ها پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: اگر طالب ترقی و پیشرفت بخش، روستا، شهر، روستا و ایران اسلامی هستیم، باید در این انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه اولین مطالبه درخصوص انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری است، تصریح کرد: دومین مطالبه نیز تلاش برای رأی دادن به فرد اصلح است که در این خصوص شاخصه‌هایی وجود دارد و خواهشندم مردم به شعار‌های صرف توجه نکنند، چراکه عملکرد افراد و مشورت با نخبگان قابل اعتماد بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: نامزد‌های ریاست جمهوری که تنها شعار دادند، دروغ گفتند، تهمت زدند و افترا بستند طبیعتا این‌ها نمی‌توانند به عنوان یک فرد مورد اعتماد مردم قرار گیرند و رأی مردم را به خود اختصاص دهند و با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.