تنها چند ساعت به برگزاری یکی از مهم‌ترین رویداد‌ها برای هر کشوری باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند ساعت به برگزاری یکی از مهم ترین رویداد‌ها برای هر کشوری باقی مانده است؛ رویدادی که مهم‌ترین بازیگر آن مردم هستند. در این میان هم عده‌ای مردم را به حضور در آن تشویق می کنند و عده‌ای خارج نشین هم اصرار به عدم حضور مردم در این صحنه دارند. حال سوالی که بر جا مانده این است که حضور مردم در انتخابات هر کشوری چه تاثیری دارد؟

شهریار حیدری نماینده مجلس در پاسخ به این سوال گفته است که  مهم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند؛ در هیچ کجای دنیا نظامی مانند نظام کشور ما وجود ندارد که از چنین پشتوانه قرص و محکمی برخوردار باشد.  ۴۲ سال پیش نزدیک به صد در صد از مردم به این نظام اعتماد کردند و رأی دادند، در این سال‌ها هم  همواره در هر انتخاباتی مانند مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا که برگزار شد، مشارکت حداکثری داشتند.  

مشارکت مردم  شاکله کلی نظام اسلامی است

روح الله اسلامی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد در این زمینه گفته است که مشارکت مردم در انتخابات یک مکانیزم است برای این که سیستم سیاسی بتواند از شاخص‌های دموکراتیک برخوردار شود. زمانی که مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند و رای می‌دهند به استناد این رای چهار سال قوه مجریه سیاست‌هایی در منطقه و جهان پیاده می‌کند و دولت با پشتوانه مردم می‌تواند در صحنه بین المللی جهت گیری‌های سیاسی خود را دنبال کند.

-وی با بیان این که حضور مردم مثل سلاح نظامی و توان اقتصادی یک منبع قدرت محسوب می‌شود گفت: اقدامات کشور‌های دنیا از جمله آمریکا در قبال ایران نیز به مشارکت مردم بستگی دارد و هر چه مشارکت افزایش یابد به توان نظام جمهوری اسلامی در منطقه افزوده می‌شود.  انتخابات ما برای سیاستمداران کشور‌های دیگر هم بسیار مهم است و به همین خاطر است که اکنون شاهد تعویق رفتار اکثر کشور‌های اطراف و فضای بین الملل در قبال ایران هستیم، زیرا آنان منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند.

این گوی و این میدان؛ مردم ایران فردا چگونه در عرصه جهان ظاهر خواهند شد؟

وی در ادامه گفته است که اما اگر مشارکت مردم در انتخابات کم باشد، پیام مساعدی نیست، چون اینگونه تعبیر می‌شود که مردم مشروعیت نظام را به رسمیت نمی‌شناسند لذا در این صورت، دشمن گزینه‌هایی که علیه نظام انتخاب می‌کند گزینه هایی چون حمایت از گروه‌های تروریستی، گروه‌های تجزیه طلب و شورش‌های داخلی برای براندازی نظام خواهد بود.

موضوعی که ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم به آن اشاره و گفته است که مشارکت مردم در انتخابات تاثیر معناداری بر آینده کشور دارد، به طوری که هر قدر میزان مشارکت بالاتر باشد قطعا در تحکیم وحدت ملی، افزایش اقتدار ایران در عرصه جهانی ثاثیر بسیاری دارد. مشارکت بالای مردم باعث ناامیدی و قطع دست طمع دشمنان می‌شود، چون نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی بنا گذاشته شده لذا مشارکت مردم در حقیقت تایید این روند و شاکله کلی نظام اسلامی است.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین‌الملل هم فرد دیگری بود که مشارکت را در تقویت چهره بین المللی ایران موثر دانسته و گفته است که  جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب، همواره بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات استوار بوده و در طول ۴۲ سال گذشته بیش از ۴۰ انتخابات در ایران برگزار شده است.

به گفته وی، مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات به معنای پاسداری آن‌ها از ارزش‌های انقلاب اسلامی است؛ همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پیام مهمی را به کشور‌های منطقه و بین‌المللی مخابره می‌کند. نظام جهانی باید متوجه شود که مردم ایران در برابر تمام توطئه‌های دشمنان پشتیبان ایران هستند و اگر قدرت‌های استکباری در تلاش برای اعمال سیاست‌های خصمانه علیه ایران هستند باید بدانند که مردم ایران همواره در صحنه حضور دارند.

این گوی و این میدان؛ مردم ایران فردا چگونه در عرصه جهان ظاهر خواهند شد؟

برخی می‌خواهند به پشتوانه کاهش مشارکت دست به اقدامات خرابکارانه  بزنند

 فیاض زاهد استاد دانشگاه گفته است که سیاست خارجی تداوم سیاست داخلی است. نظام‌های سیاسی هر گونه استراتژی راهبردی در حوزه امنیت ملی یا گسترش روابط با همسایگان و دیگر کشور‌های طالب نفوذ را براساس جهان‌بینی و ذهنیتی که در سیاست داخلی خود معنا کرده‌اند، شکل می‌دهند.

زاهد در تشریح این دیدگاه خود همچنین گفت: سیاست خارجی کشور‌های ایدئولوژیک مانند ایران، کوبا و کره شمالی تحت تاثیر نگرش‌ها و جهان‌بینی داخلی قرار می‌گیرد. از دیدگاه آن‌ها و بر اساس این تصور، کشور‌ها در سه جبهه دوستان، غیرمتحد و متخاصم قرار می‌گیرند. از سوی دیگر، دولت‌های سکولار سیاست خارجی را مبتنی بر منافع ملی تعریف می‌کنند و برای کسب این موقعیت هیچ خط قرمزی در زمینه ایجاد رابطه، گفت‌وگو، مصالحه و معامله ندارند.

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا همچنین به اصرار شبکه های غربی برای عدم حضور مردم در انتخابات اشاره و گفته است که  شبکه‌های فارسی زبان به عنوان تریبون‌های دشمنان جمهوری اسلامی بر آن هستند تا به اشکال و بهانه‌ها و توجیهات مختلف مردم را از رفتن به پای صندوق رای بازدارند، آن‌ها دائما با توسل به این دروغ بزرگ که دولت آینده پشتوانه مردمی ندارد، درصددند تا نارضایتی را در جامعه افزایش دهند تا مشارکت بالایی در انتخابات صورت نگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی تبعات توجه به توطئه‌های دشمنان مردم ایران را اینگونه عنوان کرد که به هر حال آن‌ها با عدم رای دهی مردم در انتخابات ریاست جمهوری مترصد این موضوع هستند که به پشتوانه کاهش مشارکت مردم در کشور دست به اقدامات خرابکارانه تروریستی بزنند و دست ایران را برای هر گونه چانه زنی در مجامع بین المللی برای مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی با توسل به عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ببندند، لذا مردم باید به تبعات این موضوع اهمیت بدهند و خود را برای حضور در انتخاباتی پرشور آماده کنند.

این گوی و این میدان؛ مردم ایران فردا چگونه در عرصه جهان ظاهر خواهند شد؟

در پایان باید گفت همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرموده‌اند پس از میزان مشارکت؛ انتخاب فرد اصلح یکی از مهم ترین مسائل در انتخابات است؛ بنابراین باید به این مهم نیز توجه بیشتری شود

 سرهنگ مهدی نظری در این باره بیان کرده است که مشارکت پرشورتر در انتخابات، علاوه بر اینکه موجب امیدآفرینی برای افرادی است که در داخل و خارج کشور، همراه و همگام با انقلاب اسلامی هستند، باعث یأس و ناامیدی برای دشمنانی است که چشم طمع به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دوختند و دشمن این ملت بوده و تحمل پیشرفت این نظام را ندارند.

او در ادامه گفته است که همچنین  انتخاب اصلح نشان دهنده میزان بصیرت، شناخت و سطح آگاهی است.  امروزه با توجه به نقش و کمک وسایل ارتباطی، حضور هادیان روشنگری و افراد آگاه، می‌توان انتخابی درست داشت به گونه ای که مسیر کشور به سرعت در راه توسعه و پیشرفت قرارگیرد.
 
حال چشم جهانیان خیره به صندوق‌های رای به عنوان صحنه نمایش خود باوری ملت ایران است ؛ ملتی که حال باید ایفاگر یک نقش تاریخی باشند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
چندین ساله از این گوی هاو میدان ها رو زیاد بدست مردم دادید و مردم در هرکدام پیروز و سربلند تر از دیگری بیرون اومدن،مردم هم از فردا گوی و میدان رو میدن دست رئیس جمهور که انشاالله که مشکلات مردم رو حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
رای من دکتر محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر خائنین داخلی و خارجی.ما رای میدهیم به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی.ایران خار چشم ابرقدرتها شده و اونها میترسن ایران قدرتمندتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
#رای میدهم
#رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
شهدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
کرونا چی
France
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مثل مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
رای میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
همه با هم پای صندوق های رای برای آینده ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اون موقع که پرچم بنفش دستمون دادندوخام حرفاشون شدیم وفرداش
خوشحااال رفتیم بهش رای دادیم فکرش ومیکردیم که:
درطی این ۸ سال ،چقدر قدرت خریدمون میاد پایین،چقدربین ما آدمای معمولی (که بیشترین افراد جامعه هستیم)و آدم هایی که میدونید چه کسایی ومیگم فاصله به وجود میاد، اونا روزبه روز مفرح تر وبهشون بیشتر توجه شد ما روزبه روزکم توجهی،تااااتونستند سُفرمون کوچیک و کوچیک ترکردن.چون ماهاواسشون مهم نبودیم فقط رای واسشون مهم بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
مگه به زور دستت دادند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
حضور مردم در پای صندوق های رای باید مثل حضور دولت در صحنه‌ی عمل به وعده هایش باشد باید تلاشی و شوری همچون تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و... داشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ
بِسْمِ اللّٰهِ النُّورِ ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى هُوَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ ، وَأَنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ ، فِى كِتابٍ مَسْطُورٍ ، فِى رَقٍّ مَنْشُورٍ ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ ، عَلىٰ نَبِيٍّ مَحْبُورٍ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِي هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ ، وَعَلَى السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ مَشْكُورٌ ، وَ صَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ سَيِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِينَ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
یٰا مَنِ اسْمُهُ دَوٰآءٌ، وَذِکْرُهُ شِفٰآءٌ، یٰا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفٰاءَ فیمٰا یَشٰاءُ مِنَ الْأَشْیٰاءِ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مردم باید برای مقابله با شرطی شدن بهبود اقتصاد به اجازه و خوشایند آمریکا و مبارزه با مفسدان اقتصادی و قطع دست رانت خوارها به شخصی قاطع که در برخورد با مفسدان اقتصادی سابقه دارد رای دهند.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۲۱:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
ریس جمهور باید برای همه مردم سرزمینش تلاش کند و برای شهری و روستایی و مردان و زنان و فرزندان این سرزمین گام بردارد و فقر و فساد را ریشه کن کند و برای کارمندان و کارگران و همه اقشار خانه بسازد و به فکر اشتغال جوانان ایرانی و از مردم حمایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
من انشا الله فردا می آیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
فردا برو گنجگاه دیگه کجا میری فردا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
ما رای می دهیم و شهدا را شاد می کنیم . رای می دهیم و نمی گوییم شهدا شرمنده ایم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مردم هیچ وقت کم نزاشتن ولی مسئولین همیشه گوی ومیدان دستشون بوده هردوره میان ومیرن فقط فقر بیشتر برای مردم به جا گذاشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
نمی گذاریم دشمنان شاد شوند رای می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
شرکت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
با قدرت رای خواهیم داد به کوری چشم منافقان و خیانت کاران و دشمنان اسلام هر رای مانند پتکی بر سر منافقان داخلی و خارجی فرو خواهد امد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
کدام مشکل اصلی مردم حل شده است؟پسرم معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید ۲۰ ساله است و خودم کارگر هستم.هزینه دارو.پوشک و پرستاری پسرم کمر شکن است.حتی یکبار مسئولان مربوطه یک سرکشی از پسرم نکردند.با کدام دل خوشی رای بدهم؟کلی کار میکنم ولی هنوز زیر سطح فقر هستم.شعار بدون عمل تاثیری نداره.مردم اهل تفکر تمام مسائل را درک میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
به دلیل تایید نشدن داوطلب مورد نظرم ازسوی شورای نگهبان قصدرای دادن نداشتم ولی چون سبب خوشحالی دشمنان وقاتلین سردار سلیمانی میشوم تصمیمم عوض شد ودرانتخابات شرکت میکنم جانم فدای میهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
دستورالعمل انتخابات 1400:
اگر از مدیریت فعلی راضی هستید به آقای همتی رای دهید.
اگر از مدیریت فعلی راضی نیستید به آقای رییسی رای دهید.
اگرمی خواهید دوباره مناظره ها را مرور و انتخابات به دور دوم بکشه به آقایان قاضی زاده و رضایی رای بدید.
اگر می خواهید برای ناامنی ایران در کنار داعش و منافقین بایستید اصلا رای ندید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
باآروزی موفقیت برای جناب آقای سیدابراهیم رئیسی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
این گوی واین میدان ببینم مسئولین به داد مردم بدبخت می رسند چرا همیشه فقط مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
باز یاد مردم افتادین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
کرونا نگیریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
به کوری چشم دشمنان برای رساندن پرچم انقلاب به دست آقا امام زمان هم که شده فردا در انتخابات شرکت خواهم کرد و به اصلح رای خواهم داد حتی اگر ۷۲ نفر باشیم وعده ما ۲۸ خرداد پای صندوق های رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مردم ایران به خوبی ظاهر میشن نگران فردا نباشید همه میان شرکت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۹:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
فردا روزی است که انتخاب میکنیم که برای پیشرفت خود و کشورمان فردی شایسته را برگزینیم که بهترین از لحاظ اقتصاد و سیاست و دفاعی امنیتی است.
یقینا اقتصاددانی انقلابی و سرباز برای وطن و خدمت به ملت، گزینه خوبی میتواند باشد.
Canada
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
42 سال است که دشمنان وطن و کانالهای معاند
شایعه میکنند که
هیچ کس رای نمیدهند
ملت هوشیار ایران زمین دیگه به چرندیات دشمن توجه ای ندارند
چونکه بدجوری ذات خبیث و شیطانی شون برایشان اشکار شده
و خوب میدانند همشون بخاطر حقوق نجومی و اقامت
این چرندیات را نشخوار میکنند
حتی خودشون هم باور به این چرندیات ندارند
به اینخاطر عذاب وجدان دارند و افسرده هستند
بکبار نشده لااقل کمی از پیشرفت هایی که دینا هم بهش اعتراف کرده اند .بگویند
با پولهای عربستان اداره میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
این دوره خیلی پر شور هست و اقشار مختلف مردم برای اصلح ترین پای صندوق خواهند امد و مطمئنا امریکا تو گوشی می خورد. برنده اصلی مثل همیشه و مثل دوره های قبل مردم اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
دیگه چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بدون شک تو از همونای که با پول مردم تو کانادایی
Canada
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
صددرصد با شکوه خواهد بود
به کوری چشم بی بی سی و کانالهای معاند که
چندین ماه است که تبلیع رای ندادن میکنند
مثل انتخابات گذشته که شایع کردن که
اگر رییسی رییس جنهور بشه
پیاده روها را جدا خواهد و روحانی به قدرت رسید
حالا خوب فهمیدند که حنایشون رنگی نداره و
ذات خبیث .فتنه و شیطانی شون بر همگان اشکار شده
حالا بخاطر حقوق نجومی و اقامت شون را کنسل نکنند و
بیکار و کارتن خواب نشوند که اینجا با از دست دادن کار
کارتن خواب میشی
دست به انواع شایعات زدند ولی ملت ایران زمین هوشیارند و به پای صندوق های رای میروند تا اصلح به قدرت رسد و
مشکلات کنونی که ملت را دچار کرده
راهایی یابند
شک نکنید .اینده خوبی در انتظار ملت است با
رای دادن به شخص دلسوز .مردمی .کارنامه مثبت .دزدگیر
جناب رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه بعضی مردم هم دیوونه بازی درمیارن نمیان حرف منافقارو باور میکنن
اینا خون شهدا رو یادشون رفته
Canada
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
کسانی که رای منفی دادند
همانا فسیل .زیر خاکی ها و عتیقه های
کشور البانی هستند
تنها سرگرمی شون در زیر زمین
ساختن شایعات و تهمت و جوی منفی ساختن است
اگر در این سن و سال که همشون پیر و پارتال هستند
فعال نباشند
کشور حمایت کنتده شون .حقوق نجومی و اقامت شون را لعو میکند .
مجبورند .خودی نشان دهند
بدشانس ترین و خود تحریم ترین جانور دو دست و دو پا هستند
اخر عمری توبه کنید از درگاه ملت ایران زمین
توشه اخرت بسازیذ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
من کارگر و پسرم معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید۲۰ است.حتی یکبار مسئولان به پسرم سرکشی نکردند و به مشکلاتم رسیدگی نشده است.با کدام دلخوشی رای بدهم.مخارج دارو.پوشک و ...بیداد میکند.
United Arab Emirates
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اونایی که منفی میدید چرا نمیخواید رای بدید
چرا وقتی ۴تا آدم ضد انقلاب تشویقتون میکنن اینقدر تاثیر میپذیرین
چرا سریع جوگیر میشین
کمی فکر کنید
حالا یکبار اشتباه انتخاب کردید اینجور شد دولت
همه که مثل هم نیستن
فرق میکنه کی رئیس جمهور بشه
پس خون شهدا و سلیمانی ها چی میشه
اونا خون دادن شما یه رای نمیتونید بدید

نهایتا رای سفید بدید نه که اصلا نیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
این افرادی که کامنت منفی دادن ، یا فراری خارج نشین هستن یا از اون ۴ درصد مرفه بی درد که بخاطر بالا و پایین شدن نرخ ارز توسط همتی یک شبه میلیاردر شدن. ولی در برابر ۹۶ درصد مردم عددی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۲۳:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب خدمت شما
ضمن احترام به عقاید و باورهای شما
چهل سال است نسل های قبل و قبل تر از ما رای دادن حمایتی ستودنی کردند ، ایا باید این حال و روز کشور ما باشد ؟!؟! امیدوارم با تکیه بر باور و اعتقاد نوین جوانان وضعیت کشور طرز دیگری رقم بخورد .
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
هرکی رای داد ،به شهدا و ملت و سرزمینش احترام گذاشته هرکی هم رای نداده خیانت به خودش خانوادش و ملتش کرده
آخرین اخبار